تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819689045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتون هنوز بلد نیست که در کشور میزبان نباید رفتار غیرمتعارف داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران حجت الاسلام محسن زاده:
اشتون هنوز بلد نیست که در کشور میزبان نباید رفتار غیرمتعارف داشته باشد
بهارستان - خبرگزاری مهر: امام جمعه بخش بوستان شهرستان بهارستان ضمن انتقاد از رفتارهای کاترین اشتون گفت: خانم اشتون هنوز یاد نگرفته در کشور میزبان نباید رفتارهای غیرمتعارف از خود داشته باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه نسیم شهر از توابع استان تهران با تاکید بر اینکه تنها راه نجات کشور از مشکلات و تحریم ها اهتمام بر اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: اجرای سیاست درست اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد، تنها راه نجات کشور از مشکلات و تحریمها است که این امر مستلزم فرهنگ سازی در سطح جامعه است. وی از مسئولان و همچنین آحاد مردم خواست تا به تحقق اقتصاد مقاومتی اهتمام ویژه داشته باشند. این مسئول به ملی شدن صنعت نفت و یک اشتباه فاحش در این جریان تاکید و عنوان کرد: در بازخوانی ملی شدن صنعت نفت کشور  متاسفانه مدرس را با مصدق اشتباه رفتند و بجای مصدق در بازخوانی های این صنعت علیه مدرس حرف می زنند.

امام جمعه بخش بوستان شهرستان بهارستان به رفتارهای غیرمتعارف کاترین اشتون در جریان سفر به کشور و مسایل پیش آمده ادامه داد: اینکه این خانم مدعی هنوز یاد نگرفته که باید در کشور میزبان چه رفتارهایی از خود داشته باشد، جای تعجب است.

وی اضافه کرد: برخی از سفارت خانه های خارجی در پشت پرده، زمینه برخی ملاقاتها را با اصحاب فتنه و ضد انقلاب ها برنامه ریزی کردند که این ملاقاتها بر خلاف عرف دیپلماتیک بود.

محسن زاده ضمن قدردانی از ورود به موقع دستگاه قضایی کشورمان و هشدار رئیس دستگاه قضا به این موضوع گفت: امیدواریم بار دیگر شاهد این گونه اتفاقات نباشیم. این مسئول همچنین به تقارن ایام فاطمیه و عید نوروز اشاره و تاکید کرد: رعایت حرمت این ایام توسط مردم بسیار ضرورت دارد.

وی در خاتمه بر ضرورت حفظ حرمت این ایام توسط آحاد ملت تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از زندگی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) الگوی مناسبی گرفته و در امور زندگی خود بکار گیریم.


۱۳۹۲/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن