تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804922598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میوه شب عیدافزایش قیمت چندانی نخواهدداشت/ نارنگی گران عرضه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

میوه شب عیدافزایش قیمت چندانی نخواهدداشت/ نارنگی گران عرضه می شود تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار، از بالا بودن نرخ نارنگی در میادین میوه و تره بار و سطح شهر خبر داد و گفت: تصور می کنم با اقدامات موثر ستاد تنظیم بازار و کنترل عرضه و تقاضا، میوه شب عید افزایش قیمت زیادی نداشته باشد.


حسین مهاجران روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، درباره نرخ میوه در روزهای پایانی آخر سال 92، افزود: از آنجا که عرضه میوه مورد نیاز برای نوروز از 25 اسفند ماه آغاز می شود، به منظور کاهش فشار بر بازار و پیشگیری از افزایش بی رویه قیمت ها، مراکز عرضه میوه تا 20 فروردین ماه سال آینده به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
وی اظهار داشت: متاسفانه با وجود آن که سیب درختی به میزان کافی در کشور تولید شده، اما از ابتدای سال تاکنون با قیمت بالا به بازار عرضه شده، پیش بینی می شود قیمت این محصول در ایام نوروز افزایش زیادی نداشته باشد.
به گزارش ایرنا، در سال زراعی جاری معادل سه میلیون و 800 هزار تن سیب درختی و بیش از چهار میلیون تن انواع مرکبات از جمله پرتقال تولید شده است.
وی افزایش سرما در مناطق شمالی کشور و در پی آن سرمازدگی بخشی از مرکبات قابل عرضه به بازار را از جمله دلایل کاهش قیمت پرتقال در حال حاضر عنوان کرد و گفت: انتظار می رود با عرضه پرتقال های ذخیره سازی شده برای ایام نوروز قیمت این محصول با اندکی افزایش مواجه شود اما کیفیت محصول عرضه شده، مطلوب خواهد بود.
مهاجران درباره دلایل گرانی قیمت نارنگی و موز نیز گفت: متاسفانه هم اکنون در بازار با کمبود نارنگی مواجه هستیم که همین امر باعث شده این محصول با قیمت بالا به دست مصرف کنندگان برسد.
وی اظهار داشت: نارنگی بندرعباس از کیفیت بالایی برخوردار است اما به تنهایی پاسخگوی بازار نیست بنابراین قیمت این محصول با افزایش مواجه شده است.
وی ادامه داد: با تعدیل و کاهش نرخ برخی از میوه ها می توان بخشی از بالا بودن نرخ نارنگی و موز را جبران کرد تا مردم بتوانند با خرید دیگر محصولات، میوه مورد نیاز نوروز خود را تامین کنند.
وی پیشنهاد کرد که دولت برای کاهش نرخ نارنگی زمینه واردات آن را فراهم کند تا با ورود این محصول، عرضه در بازار افزایش و قیمت آن کاهش یابد.
مهاجران قیمت هر کیلوگرم نارنگی درجه یک را بین 6 تا 7500 تومان، نارنگی درجه دو بین 3500 تا 4500 تومان و نارنگی معمولی را بین 2 هزار و تا دو هزار و 500 تومان در میادین میوه و تره بار و سطح شهر اعلام کرد.
وی ادامه داد: هر کیلوگرم سیب درختی نیز اکنون در سطح شهر بین 4500 تا 5000 تومان عرضه می شود. هم اکنون هر کیلوگرم پرتقال بین 1800 تا 2000 تومان، کیوی بین 3500 تا 4000 تومان و توت فرنگی 8 هزار تومان به فروش می رسد.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم موز بین 3800 تا 4200 تومان است که این نرخ نسبت به یک تا دو هفته گذشته ثابت مانده و تغییری نداشته است.
اقتصام(4)9186**1558**1581
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن