تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819705420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراز تجاری خارجی استان اردبیل مثبت شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تراز تجاری خارجی استان اردبیل مثبت شد نمین ، اردبیل - ایرنا - مدیر گمرکات استان اردبیل گفت: امسال تراز تجاری خارجی این استان مثبت و میزان صادرات گمرکات استان نیز دو برابر واردات است.


به گزارش ایرنا ، علی اصغر عباس زاده روز پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زمین مربوط به ساختمان این گمرکات در فرمانداری نمین افزود: عمده کالاهای وارد شده به استان مواد اولیه کارخانجات تولیدی بوده است.
وی گفت: ترانزیت انجام شده در گمرک مرز بیله سوار در سال جاری پنج برابر نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد داشته که این امر نشانگر اهمیت استان اردبیل از نظر ترانزیتی برای کشورهای مجاور است.
وی افزود: هم اکنون روزانه سه هزار نفر از اتباع خارجی از طریق مرز بیله سوار تردد می کنند و بیشتر این ترددها به قصد گردشگری سلامت است.
وی ، وزن کالاهای واردات قطعی به استان در این مدت از طریق گمرکات استان را 27 میلیون و 366 کیلوگرم و ارزش آن را 55 میلیون و 28 هزار دلار ذکر کرد و گفت: واردات قطعی استان از نظر وزنی پنج درصد و از نظر ارزشی به دلار 9 درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.
وی افزود: میزان صادرات قطعی گمرکات استان در سال جاری با افزایش 50 درصدی نسبت به سال گذشته به 74 میلیون و 318 هزار کیلوگرم رسیده که ارزش آن 52 میلیون و 194 هزار دلار است.
مدیر کل گمرکات استان عمده کالاهای صادر شده از استان در سال جاری را دام زنده ، گوسفند ، کائوچو و ماشین آلات ذکر کرد و گفت: بیشتر این اقلام به کشورهای امارات متحده عربی و ترکیه صادر شده است.
وی وزن ترانزیت خارجی کمرگات استان در این مدت را 453 میلیون و 727 هزار کیلوگرم و ارزش آن را 959 میلیون و 951 هزار دلار اعلام کرد.
7120/594/530
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن