تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان: برای حل مشکلات خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان نباید غفلت شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار اصفهان: برای حل مشکلات خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان نباید غفلت شود اصفهان-ایرنا- استانداراصفهان تاکید کرد: وجود مشکلات دیگر نباید حل مشکلات خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان استان را مورد غفلت قرار دهد.


به گزارش ایرنا، « رسول زرگرپور » روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل، معاونان و جمعی از مسوولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، گفت: مسوولان نباید به دلیل کثرت خانواده شهدا و ایثارگران در استان اصفهان و یا به دلیل مسائل و مشکلات دیگر همچون کمبود آب، خشکسالی و آلودگی هوا، از برطرف کردن مشکلات خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان غفلت کنند.
وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی استان باید مسوولیت خود را در قبال خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران با قوت و انگیزه بالا انجام دهند.
استاندار اصفهان با اشاره به 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهد به فرمان امام خمینی (ره ) و روز گرامیداشت شهدا، اظهار کرد: وجود روز گرامیداشت شهدا، سبب می شود که ما جایگاه ولی نعمت های خود را بهتر درک کنیم.
وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به دستگاه های دیگر از سه مزیت بزرگ برخوردار است، افزود: این بنیاد به فرمان و تدبیر امام راحل (ره) و با ژرف نگری خاص ایشان، قبل از شروع جنگ تحمیلی تشکیل شد.
وی، وجود مخاطبین خاص را از مزیت دیگر بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا به عنوان مخاطبین این بنیاد از ولی نعمتان ما به شمار می روند.
زرگرپور به کارگیری خانواده های شهدا و جانبازان به عنوان بخش اعظمی از مسوولان و کارکنان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان را سومین مزیت این اداره کل بیان کرد.
وی با بیان اینکه استان اصفهان با برخورداری ازپنج درصد از جمعیت کشور، 10 درصد از شهدا و جانبازان و همچنین 15 درصد از جانبازان قطع نخاعی کشور را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، اظهار کرد: شهدا و جانبازان ارزش های واقعی استان اصفهان هستند و به فرمایش رهبر معظم انقلاب، روزی خواهد رسید که اصفهان را به شهدای پرآوازه آن خواهند شناخت.
استاندار اصفهان افزود: متاسفانه علیرغم تلاش های بسیار زیاد و ستودنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، هنوز حجم زیادی از مشکلات باقی مانده است.
وی به بازدید خود از آسایشگاه شهید مطهری اشاره کرد و افزود: رسیدگی جدی به مشکلات جانبازان و همچنین تکمیل موزه دفاع مقدس باید در دستورکار این اداره کل قرار گیرد.
زرگرپور با تاکید بر اینکه آسیب شناسی برای حل این مشکلات ضروری است، افزود: مدیران باید بررسی و حل مشکلات مربوط به ایثارگران را در اولویت کاری خود قرار دهند.
استاندار اصفهان از مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواست آسیب شناسی در این خصوص را به صورت علمی انجام دهند و نتایج آن را اعلام کنند.
وی به مشکلات بیکاری خانواده های ایثارگران و شهدا اشاره کرد و از مسوولان مربوطه خواست مشکلات مربوط به کار و مسکن این قشر ارزشمند جامعه را بررسی و نسبت به رفع آن بکوشند.
به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان، در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گزارشی از خدمات رسانی به ایثارگران و خانواده مکرم آنها همچنین مشکلات موجود ارائه کرد.
د/ 8114/ 7132
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن