تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819761860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان: توسعه های نامتوازن، این استان را با مشکلات زیاد مواجه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار اصفهان: توسعه های نامتوازن، این استان را با مشکلات زیاد مواجه کرد اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: توسعه های نامتوازن، این استان را با مشکلات زیاد در منابع آبی و زیست محیطی مواجه کرده است.


به گزارش ایرنا، رسول زرگرپور روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: حل معضلات استان اصفهان نیازمند زیرساختهای جدید و ایجاد مناطق ویژه علمی فناوری است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه این استان تمام شرایط برای توسعه فناوری را داراست، تاکید کرد: توسعه فناوری های جدید مانند زیست فناوری، نانو فناوری و سایر فناوری های نوظهور می تواند محور توسعه استان اصفهان باشد.
وی اظهار کرد: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان الگوی موفقی در جهت توسعه فناوری و ایجاد اشتغال در سطح استان اصفهان است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه توجه به نوآوری و فناوری برای رشد و توسعه اقتصادی کشور بسیار اهمیت دارد، ادامه داد: در تمام کشورهای پیشرفته، توسعه مبتنی بر دانش و اقتصاد دانش محور از راهبردهای محوری توسعه است.
وی اضافه کرد: توسعه مبتنی بر دانایی و اقتصاد دانش بنیان باید مورد توجه مسوولان کشور قرار گیرد.
زرگرپور با اشاره به اینکه تاسیس 50 هزار شرکت دانش بنیان در افق چشم انداز 1404 در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با تولید محصولات فناورانه راه توسعه اقتصادی کشور بیش از پیش هموار خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه رویکرد اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه ویژه مسوولان قرار گیرد، اضافه کرد: مولفه های اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد باید سرلوحه امور کشور باشد.
به گزارش ایرنا، در آیین تکریم و معارفه رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از محمود شیخ زین الدین به عنوان رییس سابق این شهرک تقدیر و مهدی کشمیری به عنوان رییس جدید معرفی شد.
استاندار اصفهان همچنین در دیدار با وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم اظهار کرد: متاسفانه تعامل قوی بین بخش صنعت و علم در استان وجود ندارد و لازم است مسوولین امر در این زمینه تلاش کنند.
زرگرپور با بیان اینکه اهمیت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در ایجاد تعامل و همکاری بخش صنعت و مراکز علمی استان بر کسی پوشیده نیست، ابراز امیدواری کرد که رییس جدید شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بتواند در تقویت این روابط تاثیر گذار باشد.
پ/7140/ 607
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن