تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818250198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهید والاترین مکبر آزادگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهید والاترین مکبر آزادگی است کرمان - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا بیان کرد: خورشید، بزرگ ترین موذن صبح است و شهید، والاترین مکبر آزادگی، و کدام تکبیر، رساتر و فراگیرتر از شهادتینی که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی بر زبان شهید جاری می شود.


در این بیانیه که رونوشتی از آن روز پنجشنبه به ایرنا ارسال شد، آمده است: شهدا رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند.
در ادامه این بیانیه می خوانیم: شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهدا مرزبانان هماره بیداری، شهیدان، پیامبران حماسه انسان اند که ما را مسوولیتی ممتد که در لحظه لحظه زندگی مان جاری است، نازل فرموده اند.
این بیانیه چنین ادامه یافته است: شهدا، مرگ را به سخره گرفته اند تا ما به حقارت دنیا بخندیم، شهدا حیثیت خون را فریاد زدند تا ما گوشت و پوستمان را از جرعه عطش و شور بپرورانیم.
در ادامه این بیانیه آمده است: شهدا، همه تعلقات را از خود بریدند و خود را مسافر آسمان کردند تا گذرگاه بودن دنیا را ثابت کرده باشند و راز آزادی را بریدن از خویش ثبت نموده باشند، چه می شود که خون حامل زلال ترین پیام ها در تاریخ می ماند؟ بی تردید، پاسخ را باید در این حقیقت جست که شهدا، تفسیر مجسم باران، بر شوره زار غفلت زمین اند... و راز جاری ماندن شهدا چیزی جز جوشیدن از چشمه ای به نام عشق نیست.
در این بیانیه همچنین نوشته شده است: شهادت، کلاس همیشه دایر حرکت است که تمامی انسان ها را در هر برهه زمان در خویش ثبت نام می کند و شهدا، محصلان برگزیده این مدرسه اند.
در پایان این بیانیه می خوانیم: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن کرامت این روز عزیز از عموم مردم مومن، انقلابی، شهید پرور و همیشه در صحنه استان کرمان دعوت می نماید تا در روز پنجشنبه 22 اسفند ماه با حضور گسترده خود در گلزار شهدا ضمن زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر با آرمانهای این عزیزان و امام شهدا تجدید میثاق کنند.ک/1
7433/8154/2624
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن