تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820115435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاریخ دفاع مقدس با ثبت خاطرات رزمندگان ماندگار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تاریخ دفاع مقدس با ثبت خاطرات رزمندگان ماندگار می شود همدان - ایرنا - رییس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس کشورمان گفت: تاریخ دوران هشت سال دفاع مقدس با ثبت و نقل خاطرات رزمندگان بیرون می آید و ماندگار می شود.


به گزارش ایرنا سردار ˈگلعلی باباییˈ روز پنجشنبه در آیین پایانی پنجمین جشنواره خاطره نویسی در باغ موزه دفاع مقدس همدان افزود: در ذهن و خاطرات رزمندگان در دوران دفاع مقدس اسرار زیادی نهفته است که تنها از طریق بازنویسی خاطرات به ثبت خواهد رسید.
وی با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری در مورد دفاع مقدس رزمندگان باید رسالت زینبی (س) را انجام دهند، گفت: رزمندگان باید خاطرات خود را روایت کنند و لازمه جامعه امروز و کار فرهنگی، گسترش فرهنگ دفاع مقدس است.
وی با ذکر خاطرات خود در دوران دفاع مقدس از برگزاری جشنواره خاطره نویسی در همدان تقدیر کرد و افزود: بر اساس آمار خاطرات خوبی برای این جشنواره ارسال شده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان نیز گفت: برای چهارمین جشنواره خاطره نویسی 616 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و در طول چهار دوره برگزاری این جشنواره دو هزار و 895 خاطره دریافت وثبت شده است.
ˈمحمد جواد زمردیانˈ افزود: جمع آوری خاطرات رزمندگان گنجینه ارزشمندی است که به قلم نویسندگان این دل نوشته ها جمع آوری شده و به صورت کتاب چاپ می شود.
وی با تاکید بر توجه بیشتر به حوزه فرهنگ افزود: برای اشاعه دفاع مقدس نباید در انتظار کمک سازمان ها و دستگاه های اجرایی بود بلکه این مجموعه باید توسط خود مردم مدیریت شود همانگونه که دفاع مقدس را خود مردم اداره کردند.
وی از راه اندازی غرفه محصولات فرهنگی در باغ موزه دفاع مقدس همدان خبر داد و افزود: این غرفه می تواند چرخه گسترس مطالب و شبکه توزیع آثار دفاع مقدس را راحت تر کند.
به گفته وی ،همزمان با سوم خرداد سال آینده غرفه دوم عرضه محصولات فرهنگی نیز در نقطه دیگری از شهر همدان راه اندازی خواهد شد.
استان همدان حدود هشت هزار شهید ، 17 هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7523/575/681
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن