تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805471053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرزند شهید : شهادت و دفاع از ایران اسلامی اختصاص به دین و مذهب خاصی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرزند شهید : شهادت و دفاع از ایران اسلامی اختصاص به دین و مذهب خاصی ندارد ارومیه- ایرنا - فرزند شهید اسفندیار سیاح کوکیانی گفت: شهادت و دفاع از ایران اسلامی اختصاص به دین و مذهب خاصی ندارد ، در مواقع بروز جنگ و بحران ها همه ایرانیان اعم از مسیحی و مسلمان ، شیعه و سنی به یک اندازه احساس مسوولیت کرده و در صحنه حاضر شده اند.


گلستان سیاح که زمان شهادت پدر بزرگوارشان تنها دو سال داشته است، امروز بانویی رشیدی است که در دانشگاه های ارومیه به عنوان هیات علمی تدریس می کند.
این بانوی موفق و سرافراز ارومیه ای روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در میان شهدای ایران اسلامی، انسان هایی از هر دین و مذهبی دیده می شوند که با الهام از مکتب عاشورا و پیروی از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب ، برای دفاع از نظام اسلامی جان خود را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم حضرت حق کرده اند.
وی اظهار کرد: شهدای ما ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند و با تاسی از امام شهدا در راه دفاع از اسلام و سرزمین اسلامی گام برداشته اند.
وی یاد آور شد : سپاسگزار پدر شهیدم هستم که در سربلندی و افتخار ایران اسلامی نقش داشته و زندگی توام با عزت را به من و خانواده ام هدیه کرده است.
فرزند شهید سیاح ادامه داد: اگر نبودند شهدا و جانفشانی های آنان، امروز ما شاید سرنوشتی مانند مردم عراق و افغانستان و دیگر کشورهای در حال جنگ پیدا می کردیم و آسایش و آرامش و عزت و سربلندی را که هم اکنون داریم هزگر نداشتیم.
سیاح افزود: اگر بیداری و بصیرت و کلام قدسی رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب نبود ، مطمئنا امروز شاهد عقب نشینی دشمنان غربی و استکبار نبودیم و امورات کشورمان را بیگانگان و دشمنان تعیین می کردند.
عضو هیات علمی دانشگاه های آذربایجان غربی اظهار کرد: خردمندی رهبر مان که انسانی فرهیخته، فرزانه ، شجاع و مدبری از نسل پیامبر بزرگوار اسلام (ص) هستند ، تمام توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده و پیشرفت و توسعه روز افزونی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.
فرزند شهید گفت: در سایه خون شهداء و تدبیر های پیامبرگونه رهبری ، امرزو ایران اسلامی تبدیل به یک الگوی جهانی برای تمام آزاد مردان و آزاد زنان جهان شده ما نیز نباید اجازه دهیم تا چراغ راه شهادت و آرمان های شهداء خاموش و در غبار زمان فراموش شود.
وی ادامه داد: برای تداوم راه شهیدان انقلاب اسلامی باید در حفظ اعتقادات دینی مان تلاش مضاعفی داشته و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و در راه کسب علم دانش لحظه ای کوتاهی نکنیم.
وی افزود: خانواده شهداء سختی های بسیاری را متحمل شده اند ولی حضور معنوی شهدا در جامعه و حمایت های مسئولان نظام از خانواده های شهداء بسیاری از این سختی ها برای ما سهل و آسان کرده است.
شهید اسفندیار سیاح کوکیانی متولد سال 1335 و از برادران کرد اهل سنت ، جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در اردیبهشت ماه سال 63 در منطقه ˈبرداوستˈ از توابع شهرستان ارومیه در یک عملیات پاکسازی منطقه از لوث وجود منافقان و حزب دموکرات به درجه رفیع شهادت نائل آنده است.
7125/583
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن