تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820531446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس مجلس:غربی ها درخواست مذاکره با ایران دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس مجلس:غربی ها درخواست مذاکره با ایران دادند شیراز - ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکره ایران وغربی ها گفت:دراین زمینه،غربی ها بوده اند که در مقاطع مختلف درخواست مذاکره داده اند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی لاریجانی، پنجشنبه در نخستین یادواره دوهزار و 400 شهید غواص و شهدای عملیات آبی خاکی استان فارس در شیراز افزود: درخواست های متعدد آمریکا برای مذاکره با ایران نشانه عزت و سربلندی کشور و نظام و جایگاه مقتدر جمهوری اسلامی است .
وی ادامه داد: امروز کشور ما در منطقه و دنیا از جایگاه قابل قبول و تاثیرگذاری برخوردار است و دشمنان نیز به این موضوع اعتراف کرده اند.
لاریجانی گفت:سیاستمداران و کارگزاران درنظام جمهوری اسلامی ساده لوح نیستند که با چند حرکت وحرف دشمن دست از ایستادگی و استقامت بردارند.
رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیروهای انسانی که امروز در کشور ما فعال هستند متشکل از افرادی متخصص و آشنا با فرهنگ و روحیه جهادی هستند که در راه سرافراری کشور از این روحیه جهادی نهایت استفاده را می برند.
وی اظهار کرد: البته علت جایگاه امروز جمهوری اسلامی را نمی توان به طور کامل در مباحث اقتصادی و یا سیاسی جست و جو کرد بلکه دلیل این جایگاه و این عزت و سربلندی مجاهدت ها و زنده بودن فرهنگ مجاهدت در کشور است، همان ویژگی که دشمنان انقلاب از آن در هراس هستند.
لاریجانی، با اشاره به فشارهای اقتصادی دشمنان بر کشور برای ضربه زدن به نظام و انقلاب افزود: زمانی که دشمنان از تاثیر راه های مختلفی که برای ضربه زدن به کشور در پیش گرفتند ناامید شدند، فشار از راههای اقتصادی را برای ضربه زدن به کشور در پیش گرفتند.
وی اظهار کرد: اگر امروز شاهد بیکاری در کشور هستیم، دلیل آن کوتاهی و غفلتی است که در حوزه اقتصاد صورت گرفته و به جای تقویت و گسترش تولید به افزایش واردات روی آورده شد.
او اضافه کرد: راه برون رفت از این وضعیت و ایجاد اشتغال، فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری و کمک به رونق و گسترش تولید در کشور است.
لاریجانی،راه تحقق اقتصاد مقاومتی را مدیریت جهادی دانست وافزود:مدیریت جهادی یعنی امروزباید خصوصیات و وارستگی های دوران دفاع مقدس در سایر صحنه های کشور تکرار شود چرا که از طریق حفظ این روحیه است که آینده کشور تضمین خواهد شد و شاهد تحول در اقتصاد کشور خواهیم بود.
این یادواره برای ارج نهادن به مقام دو هزار و 400 شهید غواص عملیات آبی خاکی فارس برگزار شده است.
در این مراسم خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس به ویژه خانواده شهدای عملیات آبی و خاکی و جمعی از مسئولان استان فارس حضور دارند.ک/2
7382/678/ 677 /675
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن