تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813188339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داریوش فرضیایی: سعی من نگه داشتن عموپورنگ برای بچه‌ها بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یک روز با حال و هوای کتابخانه "عموپورنگ"
"داریوش فرضیایی": سعی من نگه داشتن "عموپورنگ" برای بچه‌ها بود
"داریوش فرضیایی" در نشست خبری برپا شده در برنامه کتابخانه "عموپورنگ" گفت: همیشه سعی کردم "عموپورنگ" را خیلی خوب برای بچه‌ها نگه دارم.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در پشت صحنه و نشست خبری برنامه "عمو پورنگ" با خبرنگار رسانه‌های مختلف "داریوش فرضیایی" در ابتدای این برنامه با اشاره به اینکه طی 12 سال فعالیت حرفه‌ای خود در برنامه عمو پورنگ هنوز عمو پورنگ باقی مانده است گفت: "عموپورنگ" در ابتدا به این شکل و شمایل نبود و زمان شکل گیری این کاراکتر به مرور زمان طی شد به نحوی که در ابتدا من برای اجرای برنامه ای 30 روزه در ماه رمضان 1381 در این برنامه حضور پیدا کردم اما با گذشت زمان و تلاش بسیار اعضای این گروه سعی کردم "عموپورنگ" را خیلی خوب برای بچه‌ها نگه دارم.
 
وی اظهار داشت: طبق نظرسنجی سازمان برنامه "عموپورنگ" مورد اقبال بسیاری قرار گرفته و این نشانگر علاقه مردم نسبت به این برنامه است.
 
وی با اشاره به مطرح شدن موضوع کلید در یکی از برنامه‌ها و واکنش‌های صورت گرفته درباره آن تصریح کرد: در آن روز که ما به این موضوع پرداختیم من با تمام کودکیم سعی کردم این مسئله را برای بچه‌ها بیان کنم که متاسفانه برداشت‌های دیگری از این موضوع شد.
 
وی افزود: به همه کسانی که در این موضوع واکنش‌هایی داشته‌اند اعلام می‌کنم که تو را به خدا انگیزه‌ها را برای افرادی که برای بچه‌ها کار می‌کنند نکُشید.
 
** "عمو پورنگ" به هیچ عنوان سیاسی نیست
 
مسلم آقاجان زاده تهیه کننده برنامه "عموپورنگ" در این نشست با اشاره به حامی مالی برنامه گفت: بسیاری از افراد فکر می‌کنند که پول دریافت شده از جانب اسپانسر به عوامل برنامه از جمله "عموپورنگ" و تهیه کننده می‌رسد در حالی‌که این پول وارد خزانه صداوسیما می‌‌شود به نحوی که حتی شبکه هم در این مورد چندان دخیل نیست.
 
وی افزود: ما سعی کردیم از بین نبودن برنامه "عموپورنگ" یا بدون آن همراه با اسپانسر گزینه دوم را انتخاب کنیم چون حس کردیم کودکان ایران این برنامه را دوست دارند.
 
وی اظهار داشت: در رابطه با بحث کلید در برنامه عمو پورنگ به صراحت اعلام می‌کنم که ما به هیچ عنوان در این برنامه به مسائل سیاسی نداشتیم زیرا هنگامی که کودکانه فر کی‌کنیم اصلا نمی‌توانیم دیدگاه سیاسی داشته باشیم.
 
وی افزود: ما در حوزه کودک هر کمکی که از دست مان بر بیاید به طور یقین انجام می‌دهیم.
 
آقاجان زاده در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر ساخت فیلم سینمایی "عموپورنگ" گفت: ما برای ساخت یک فیلم سینمایی هنوز هم تمایل داریم اما اعلام می‌کنم که ساخت چنین فیلمی احتیاج به یک فیلم نامه خوب دارد و تا زمانی که در اختیار نداشته باشیم فیلمی نخواهیم ساخت.
 
**صحبت‌های مدیر گروه
 
زارعان مدیر گروه شبکه دو سیما در نشست "عموپورنگ" گفت: بحث حامی مالی ابعاد مختلفی دارد و با توجه به مسئله مالی که برای سازمان پیش آمد و یک تهدید بود می‌توان گفت هم اکنون ما از این وضعیت در حال گذار هستیم و تهدید پیش آمده به موجب بحث مالی سازمان برای بسیاری از دوستان برنامه ساز از جمله برنامه "عموپورنگ" به یک فرصت تبدیل شد.
 
زارعان اظهار داشت: ما به زودی بیشتر به تبلیغات فرهنگی روی می‌آوریم و سعی می‌کنیم به نوع جدیدی از تبلیغات کوچ کنیم.
 
وی تصریح کرد: به عنوان مثال تلفن گویا نوعی تبلیغ فرهنگی است و همچنین بهینه مصرف کردن یا توجه به اقتصاد مقاومتی برای کودکان امری ضروری به شمار می‌رود که ما سعی کردیم این موارد را در نظر داشته باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در سال 1393 اگر فرصتی باقی باشد شاهد انواع جدیدی از تبلیغات خواهیم بود به نحوی که دل آزادگی‌های قبلی را نداشته باشد.
 
براساس این گزارش، در ابتدای این برنامه از دو آهنگ جدید امام حسن مجتبی(ع) و حضرت زهرا(س) در خلال برنامه روی آنتن رونمایی شد در حالیکه در پشت صحنه برنامه "عموپورنگ" خبرنگاران رسانه‌های مختلف، مدیر گروه شبکه دو سیما و جمعی از مسئولان روابط عمومی این شبکه حضور داشتند. موضوع برنامه 21 روز از اسفند ماه "عموپورنگ" در رابطه با اصرار بچه‌ها برای رفتن به مسافرت بود به نحوی که "عموپورنگ" سعی داشت به بچه‌ها آموزش دهد اصرار نکنند زیرا شاید پدر و مادرها بضاعت چندانی نداشته باشند.

در این برنامه همچنین بخش‌هایی با حضور سلطان، آقانگهدار، پهلوان پنبه ضبط شد و در بخشی دیگر به مقوله سفر با ماشین زمان و کتاب خوشمزه پرداخته شد.

"عموپورنگ" هنگامی که این برنامه به طور زنده در حال پخش بود روی آنتن گفت: امروز به دو دلیل بسیار خوشحالم که اولین دلیل رونمایی از دو ترانه جدید "امیرمحمد" برای ائمه است که آهنگسازی این ترانه‌ها را مهرداد نصرتی و تنظیم آن را رامین عبدالهی انجام داده است.
 
وی افزود: دلیل دوم برای خوشحالیم حضور خبرنگاران در استودیو است که باعث شد اجرای برنامه کمی برای من سخت شود و به واقع امیدوارم هر کسی که صادقانه برا فرهنگ و مملکت ما زحمت می‌کشد خسته نباشد.

 
انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن