تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813119945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش سراسری هم اندیشی ائمه جماعات و رابطین ستاد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش سراسری هم اندیشی ائمه جماعات و رابطین ستاد برگزار شد تهران بزرگ- ایرنا- همایش سراسری هم اندیشی ائمه جماعات و رابطین ستاد اقامه نماز شرکت مخابرات استان تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا روز چهارشنبه همایش سراسری هم اندیشی ائمه جماعات و رابطین ستاد اقامه نماز با حضور بیش از 100 نفر از ائمه جماعات شرکت مخابرات استان تهران برگزار شد.
این همایش با مداحی یکی از مداحان اهل بیت و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز جماعت کشور و علیرضا صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در سالن اجتماعات مجتمع شهید یگانه واقع در نبش خیابان ستارخان و شادمهر اجرا شد.
دبیر همایش ائمه جماعات و رابطین ستاد اقامه نماز شرکت مخابرات استان تهران در رابطه با برگزاری این همایش گفت: از اهداف اصلی این گردهمایی هم اندیشی و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز به منظور کسب راهکارهای مناسب برای تدوین راهبردهای فرهنگی مطلوب برای سال 93 شرکت مخابرات استان تهران است.
حجت الاسلام مهدی مودبی با اشاره به انتصاب جدیدش در شرکت مخابرات استان تهران گفت: از سایر برنامه های مورد نظر در این همایش، آشنایی مسئولان با ائمه نماز جماعات این شرکت بود.
وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های این همایش تشکیل جلسه آموزشی برای ائمه جماعات شرکت مخابرات استان تهران بود که با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و ارایه مطالبی در زمینه نماز و قرآن کریم، این مقصود نظر نیز حاصل شد.
حجت الاسلام مودبی افزود: در حدود 140 مرکز شرکت مخابرات استان تهران دارای امام جماعت برای اقامه نماز می باشد که در این همایش بیش از 100 نفر از ائمه جماعت شرکت کرده اند.
وی با تاکید براینکه شرکت مخابرات توسط بخش خصوصی اداره می شود، گفت: شورای فرهنگی شرکت مخابرات استان تهران همانند سایر شوراهای فرهنگی دولت در مسیر راهبردهای کلی فرهنگی نظام فعالیت دارد ولی در زمینه فرهنگ کار وفعالیت فرهنگی بیشتری دارد.
حجت الاسلام مودبی با تاکید بر تشکیل پرشور نماز در مراکز مخابراتی تهران در سال آینده، گفت: از برنامه های سال آینده شرکت مخابرات استان تهران تشکیل جلسه آموزشی ائمه جماعات در مشهد مقدس و همچنین پیگیری سیاست های مصوب اول سال 93 شورای فرهنگی شرکت مخابرات استان تهران می باشد.
در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران از اجرای برنامه های گسترده در حوزه توسعه مخابرات در سال 93 خبر داد و گفت: عقب افتادگی هایی که ناشی از تحریم ها بوجود آمده بود با بودجه پیش بینی شده قابل توجه و تدوین برنامه های گسترده جبران می شود.
وی در ادامه افزود: خدمت به خلق خدا جایگاه و درجات والایی در نزد خداوند متعال دارد که منجر به قرب الی الله می شود.
صیدی با بیان حدیثی از مولای متقیان علی (ع) که فرموده اند خداوند انسان را خلق کرده تا خدمت به خلق و اطاعت خدا کند، خاطرنشان شد: براساس این حدیث خدمت به خلق مقدم بر اطاعت از خداوند آمده است که نشان دهنده اهمیت و جایگاه رفیع آن است.
تهرام/1699/ 699
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن