تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815290924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده تیپ سرلشگر شهید حبرانی:گرامی داشت یاد و خاطره شهدا افتخاری بزرگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده تیپ سرلشگر شهید حبرانی:گرامی داشت یاد و خاطره شهدا افتخاری بزرگ است مشهد-ایرنا- فرمانده تیپ 377 سرلشگر شهید حبرانی نیروی زمینی ارتش در مشهد گفت: گسترش فرهنگ و گرامی داشت ایثار و شهادت و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران افتخاری بزرگ است.


به گزارش روابط عمومی ارشد عقیدتی سیاسی یگانهای ارتش در استانهای سه گانه خراسان، امیر سرتیپ دوم ستاد ˈمسعود تمیزیˈ روز چهارشنبه و در آستانه روز تکریم شهدا و ایثارگران در دیدار با خانواده شهید ˈحمید جان قربانˈ در مشهد افزود: شهیدان برای اعتلای انقلاب اسلامی و حفاظت و حراست از مرزهای میهن با گذشتن از جان خود رشادتهای بسیار انجام دادند و گرامیداشت یاد و خاطره آنها برای همه ما افتخار است.
وی از شهیدان به عنوان ستونهای خیمه های پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: آنان با نثار خون خود نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند و ترویج یاد و خاطره و رشادتهای آنان تکلیف اساسی همه ما است.
فرمانده تیپ 377 شهید سرلشکر پرویز حبرانی اظهار داشت: جان فشانی ها و مجاهدت های خالصانه شهیدان و صبر و شکیبایی خانواده های آنان کمر دشمنان را شکسته و عزت و عظمت ما مرهون این ایثارگری ها است.
شهید ˈحمید جان قربانˈ یکی از شهدای یگانهای ارتش در مشهد در سال 1366 در منطقه عملیاتی حاج عمران به خیل شهیدان پیوست./1
7490/664
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن