تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815351500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان با خطرات آسیب های اجتماعی آشنا شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانش آموزان با خطرات آسیب های اجتماعی آشنا شوند بوشهر- ایرنا- مشاور معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت:ضروری است دانش آموزان و والدین آنان با خطرات ناشی از آسیب های اجتماعی بیش از پیش آشنا شوند.


به گزارش ایرنا محسن حلاجی ، چهارشنبه در سومین جشنواره استانی نوجوان سالم در بوشهر افزود: ارتقای سلامت دانش آموزان پیشگیری از گرایش نوجوانان به مواد مخدر، مشروبات الکلی و آسیب های اجتماعی از دغدغه های عمده آموزش و پرورش است.
وی بیان داشت: آموزش و پرورش باید به مفاهیم آموزش های مقاطع مختلف تحصیلی توجه ویژه داشته باشد و در مسیر غنی سازی هر چه بیشتر این مفاهیم گام بردارد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر هم دراین آیین گفت: جشنواره نوجوان سالم بر اساس تفاهم نامه آموزش و پرورش با شورای مبارزه با مواد مخدر با هدف سالم سازی جامعه در زمینه های اجتماعی و فرهنگی و کاستن از آسیب های اجتماعی برگزار شده است.
عبدالرحیم موجی افزود: سومین جشنواره نوجوان سالم امسال در سه محور زندگی عاری از خطر، مبارزه با اعتیاد و خشونت و پیشگیری از رفتارهای پرخطر طراحی شده است.
وی اظهارکرد: این جشنواره در رشته های عکس، فیلم ، پویانمایی (انیمیشن)، مقاله، روزنامه دیواری، طراحی پوستر، نقاشی و مقاله برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم برگزار شده است.
او افزود: 312نفر از دانش آموزان این استان در این رقابت ها شرکت کردند که از این تعداد بیش از 30 نفر برگزیده و به جشنواره کشوری معرفی شدند.
موجی بیان داشت: برگزاری این مسابقات باعث ایجاد شور و شوق در بین دانش آموزان و شناسایی استعدادهای آنها می شود.
رییس اداره مراقبت از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و دبیر جشنواره نوجوان سالم هم گفت: فرهنگ سرزنش کردن و سلب اعتماد به نفس بچه ها نباید در جامعه جایی داشته باشد.
حسن قلندری افزود: از شادی و نشاط جوانان و نوجوانان نهراسیم زیرا شادی باعث تحرک اجتماعی می شود و فقط باید آن را مدیریت کنیم.
وی ادامه داد: 248مقاله دانش آموزی، 30 فیلم، 45عکس، 10 پوستر و 98روزنامه دیواری از دانش آموزان و فرهنگیان در این جشنواره شرکت داده شده است.
در این جشنواره از دانش آموزان برگزیده تقدیر شد. ک/2
629/539 /679
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن