تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815404912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفاظت از منابع طبیعی تنها با مشارکت مردم میسر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حفاظت از منابع طبیعی تنها با مشارکت مردم میسر می شود ورامین – ایرنا - سرپرست فرمانداری قرچک گفت: حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست تنها با مشارکت مردم میسر می شود و بدون حضور مردم طرح های دولت عقیم می ماند.


علی صادقی روز چهارشنبه در آیین نمادین کاشت درخت در شهرک صنعتی قرچک که باحضور مردم و مسوولین این شهرستان برگزار شد، گفت: نبی مکرم اسلام (ص) وائمه اطهار علیهم السلام خود عامل به کاشت درخت بوده و مردم را نیز به این عمل نیک تشویق نموده اند و از آن به عنوان عملی ارزشی در دین اسلام یاد کرده اند .
وی اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت های موجود در شهرستان در کنار استفاده بهینه از آب موجود در منطقه می تواند ظرفیت و سرانه فضای سبز شهرستان قرچک را با استفاده از مشارکت مردم افزایش دهد .
وی گفت: یکی از اقدامات بسیار موثر انجام شده در زمینه مصرف بهینه آب، اجرای طرح پایلوت آبیاری با فیلتر شنی در شهرک صنعتی قرچک است که با اجرای این طرح می توان از محدودیت های موجود در بخش آب کشاورزی، بیشترین بهره را در کاشت درختان برد .
وی تصریح کرد: حفظ منابع طبیعی و گسترش فضاهای سبز در مناطق مختلف امری ضروری است و می تواند از میزان آلودگی هوا که نتیجه رفتار انسان هاست بکاهد.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به لزوم راه اندازی هرچه سریعتر شهرک صنعتی این شهرستان گفت: شهرک صنعتی قرچک با توجه به نزدیکی به پایتخت از مزیت های بی شماری نسبت به سایر شهرکهای صنعتی استان برخورداراست و نزدیکی به جاده های مواصلاتی، داشتن زیرساخت های لازم و وسعت منطقه می تواند زمینه مناسبی برای حضور صاحبان صنایع در این شهر باشد .
صادقی بیان داشت: هم اکنون ظرفیت اکثر شهرک های صنعتی استان تهران تکمیل شده و شهرک صنعتی قرچک می تواند با پذیرا شدن از سرمایه گذاران، رشد اقتصادی منطقه و ایجاد فرصت هاش شغلی پایدار را فراهم کند .
وی با تأکید بر تلاش مسوولین در اجرای فرمایش مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: امروز تمامی مردم، مسوولین و صاحبان سرمایه وظیفه دارند تا با توجه به منویات مقام معظم رهبری، زمینه رشد، توسعه وارتقاء اقتصاد کشور را فراهم نمایند .
فرماندار قرچک گفت : حرکت به سمت اقتصاد درون زا بخش مهمی از اقتصاد مقاومتی است و تمامی دستگاههای اجرایی می باید با حذف هزینه های غیرضروری بر اجرای این مهم اهتمام داشته باشند .
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن