تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819640528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاز دوم هدفمندی یارانه ها موجب تقویت تولید و اشتغال می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فاز دوم هدفمندی یارانه ها موجب تقویت تولید و اشتغال می شود شهرری- ایرنا- معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: فاز دوم هدفمندی یارانه ها موجب تقویت تولید و اشتغال در کشور می شود.


ˈشهاب الدین چاوشیˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: اجرای دقیق و کارشناسی هدفمندی یارانه ها زمینه رشد اقتصادی را بیش از گذشته فراهم می کند.
وی با اشاره به وابستگی اقتصاد کشور به نفت افزود: برای رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی نیازمند این جراحی بزرگ اقتصادی هستیم.
وی تاکید کرد: ضعف های اجرای مرحله اول هدفمندی یارانه ها موجب شد تا این قانون نتواند به خوبی آثار خود را در زمینه تولید و اقتصاد نمایان کند.
وی در مورد پیامدهای اجرای فاز دوم یارانه ها خاطر نشان کرد: شاید در تصور برخی اجرای مرحله دوم این قانون در کوتاه مدت افزایش قیمت ها را در بر داشته باشد ولی با برنامه ریزی کارشناسی تیم اقتصادی دولت رشد مثبتی در اقتصاد کشور را مردم شاهد خواهند بود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه یک ضرورت است، گفت: قانون هدفمندی یارانه ها اساسی ترین گام برای اعتلای عدالت اجتماعی بوده و باعث تقویت و رشد اقتصادی کشور می شود.
وی افزود: زنان و مردان ایران اسلامی با اجرای این قانون سند افتخار بزرگی را به ثبت جهانی رسانیدند چرا که خود میدان دار این کار بزرگ بودند.
1724/ 605
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن