تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819633738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از هشت هزار واحد صنفی در خوزستان مورد بازدید قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از هشت هزار واحد صنفی در خوزستان مورد بازدید قرار گرفت اهواز - ایرنا - مدیر کل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان گفت: کارشناسان این اداره کل از ابتدای امسال تا کنون هشت هزار و 46 واحد صنفی را مورد بازدید و بازرسی قرار دادند.


به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان، ˈرضا دهدشتی زادهˈ اظهار داشت: یک هزار و 510 نمونه نیز بصورت تصادفی از واحدهای صنفی در زمینه های مختلف اخذ و جهت بررسی میزان انطباق آن ها با استانداردهای ملی مربوطه جهت انجام آزمون به آزمایشگاه های اداره کل و یا آزمایشگاه های مورد تائید صلاحیت این اداره کل ارجاع شده اند.
وی افزود: همچنین کارشناسان این اداره کل 916 واحد صنفی را مکلف به مرجوع نمودن کالای بی کیفیت و بدون نشان استاندارد نموده و به آن ها تذکر و اخطار داده شد تا از عرضه، فروش و انبار نمودن محصولات غیر استاندارد خودداری نمایند.
دهدشتی زاده تصریح کرد: در این مدت 325 کالای مشمول استاندارد اجباری فاقد نشان استاندارد شناسایی و توقیف شد.
مدیر کل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان ادامه داد: همچنین 161 واحد صنفی نیز بدلیل فروش اجناس غیر استاندارد توسط واحد حقوقی این اداره کل به مراجع ذیصلاح از جمله اداره تعزیرات حکومتی و دادگستری استان جهت سیر سایر اقدامات قانونی معرفی شده اند.
وی از شهروندان خواست هنگام خرید هرگونه کالا به نشان استاندارد آن توجه نموده و با خیالی آسوده نسبت به تهیه و مصرف کالا با نشان استاندارد اقدام نمایند.
دهدشتی زاده اضافه کرد: مردم درصورت مشاهده هر گونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا دارای نشان استاندارد اما با کیفیت پایین تر از حد انتظار مراتب را جهت بررسی موضوع با تلفن 1517، سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.
7157
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن