تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی بر افزایش هوشیاری عمومی نسبت به جعل و کلاهبرداری تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی بر افزایش هوشیاری عمومی نسبت به جعل و کلاهبرداری تاکید کرد مشهد-ایرنا- رییس پلیس آگاهی خراسان بر افزایش هوشیاری عمومی نسبت به شگردهای کلاهبرداران و معضل جعل و کلاهبرداری در این استان تاکید کرد.


به گزارش ایرنا سرهنگ ˈحسین بیدمشکیˈ روز سه شنبه در نشست خبری افزود: اغلب کلاهبرداران به اشکال و روشهای مختلف و با ظاهری موجه و با سوء استفاده از ناآگاهی مردم و با عناوین فال گیری، رفع مشکلات افراد، رفع نقص مدارک، انجام کارهای اداری و اخذ مبالغی وجوه نقد برای انجام آنها و اغفال مردم اقدام به کلاهبرداری کرده و متواری می شوند.
وی با اشاره به افزایش 7/27 درصدی مجموع کشفیات پلیس آگاهی خراسان رضوی در زمینه های مختلف از ابتدای امسال تاکنون گفت: بخش اعظم این کشفیات را سرقت تشکیل می دهد و بیشتر سارقان به مواد مخدر و از جمله مواد صنعتی و روان گردان اعتیاد دارند.
وی گفت: طرح عملیاتی گسترده پلیس آگاهی خراسان رضوی برای مقابله با سرقت از 28 اسفندماه جاری لغایت پایان تعطیلات نوروزی در این استان اجرا می شود.
وی برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه را دیگر اقدامات پلیس آگاهی خراسان رضوی و از جمله در آستانه تعطیلات نوروز ذکر کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون در قالب چهار مرحله با این قبیل افراد برخورد و مقادیر زیادی مواد محترقه کشف شد.
سرهنگ بیدمشکی گفت: سه نفر که در قالب انتقال خودرو ها به پارکینگ اقدام به سرقت و اوراق کردن آنها می کردند، طی 10 روز گذشته با تلاش ماموران پلیس آگاهی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند و این سارقین تاکنون به شش فقره سرقت اعتراف کردند.
وی کشف 27 هزار لیتر نفت سفید قاچاق که قرار بود در قالب کارتن های کالا به افغانستان ارسال شود، طی 10 روز گذشته توسط ماموران پلیس آگاهی مشهد کشف و ضبط و یک نفر متهم در این ارتباط دستگیر شد.
وی همچنین از دستگیری فردی که بعد از سرقت مدارک شناسایی یک نفر و اخذ دسته چک به وسیله آنها اقدام به کلاهبرداری در مشهد کرده بود ، خبر داد.
سرهنگ بید مشکی افزود: این پرونده تاکنون 47 شاکی دارد و 10 فقره چک به مبلغ یک میلیارد ریال هم از این سارق کشف شده است.
وی گفت: شخصی که بعد از معرفی خود به عنوان کارمند حراست یکی از ادارات دولتی و برای دریافت گواهی اخذ وام و اخذ مبالغی وجه نقد اقدام به کلاهبرداری کرده بود نیز شناسایی و دستگیر شد.
رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنین از دستگیری شخصی خبر داد که خود را به عنوان مدیر یکی از ادارات معرفی و تحت این عنوان اقدام به دریافت دو میلیون و 700 هزار ریال وجه نقد کرده بود.
وی دستگیری سه نفر که تحت عنوان مسافر کش به وسیله یک دستگاه پراید اقدام به زورگیر از شهروندان می کردند را از جمله این اقدامها برشمرد.ک/2
7490/659











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن