تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802808237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی خواستار افزایش اعتبارات این استان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی خواستار افزایش اعتبارات این استان شد مشهد-ایرنا- رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی از دولت و مسوولان ذیربط خواست که سطح اعتبارات این استان را متناسب با ظرفیت ها و مشکلات و نیازهای آن در بخش های مختلف افزایش دهند.


به گزارش ایرنا ˈحسین محمد زادهˈ روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی با حضور وزیر کشور افزود: این استان در بخش های اقتصاد، تجارت خارجی، تولید انرژی، شبکه راه ها و حمل و نقل، تعدد روستاها و شهرها، کشاورزی، صنعت و معدن، آموزش و پرورش ، محیط زیست و غیره دارای جایگاه های بالایی در کشور است ولی سرانه اعتباری آن متناسب با این ظرفیت ها نیست.
وی گفت: به رغم این جایگاه ها و مزیت ها، استان خراسان رضوی هیچ زمان سهم مناسب و در خور توجهی را از امکانات و بودجه های عمومی کشور ، کسب نکرده است.
وی اظهار داشت: در بخش اعتبارات و امکانات فرهنگی نیز این مشکلات وجود دارد و امکانات موجود در مشهد در شان دومین کلانشهر مذهبی جهان و پایتخت معنوی ایران اسلامی نیست.
نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی همچنین بر اجرایی شدن سیاست های رهبر معظم انقلاب پیرامون اقتصاد مقاومتی در زمینه های اداری، اجرایی ، اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی تاکید کرد.
وی بازنگری سند اولیه آمایش سرزمینی خراسان رضوی و توجه بیشتر به مزیت های صنعت و معدن و انرژی ،ترانزیت، کشاورزی، در کنار سایر مزیت های گردشگری با رویکرد تحرک و توسعه فعالیت های مولد برای ایجاد فرصت های شغلی و مقابله با معضل بیکاری را خواستار شد.
وی همچنین خواستار توجه خاص به منابع آب و معضل خشکسالی خراسان رضوی و عنایت ویژه به موضوع تامین آب مشهد و تشکیل ستاد ویژه در سطح کشوری برای پیگیری این امر و انتقال آب از تاجیکستان و دریای خزر برای رفع این معضل شد.
وی ساماندهی ، توسعه و ارتقای بهره وری بخش های کشاورزی و صنعت و معدن و زیرساخت های حمل و نقل و محورهای مواصلاتی متناسب با پتانسیل های این استان را مهم ارزیابی کرد.
محمد زاده گفت: با عنایت به ظرفیت های حمل و نقل جاده ای و ریلی خراسان رضوی به خصوص آزاد راه حرم تا حرم، محور مواصلاتی و بزرگراه مشهد به دوغارون و چناران، راه آهن برقی و خط راه آهن مشهد به تهران و گرگان و خطوط قطار شهری این شهر توجه خاص به توسعه این بخش از طریق افزایش اعتبارات ضروری است.
وی اظهار داشت: یک میلیون و 150 هزار نفر در مناطق محروم خراسان رضوی ساکن هستند و جمعیت ساکن در مناطق محروم استان بیشتر از اغلب استان های محروم کشور است لذا باید ضمن ایجاد تصویری شفاف و واقعی از این مناطق نزد دولت، توجه مسوولان به رفع مشکلات آنها افزایش یابد.
رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: این استان علیرغم ظرفیت های بسیار در زمینه های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و برخورداری از بالاترین تعداد روستاها و شهرها در بین استانهای کشور ولی از نظر سرانه تملک دارایی ها در ردیف آخر کشور قرار دارد.
وی اصلاح و کارشناسی و کاهش درآمدهای استانی برای بهره گیری از مازاد آن برای توسعه سایر مناطق ، افزایش اختیارات استاندار خراسان رضوی در حوزه اقتصادی با توجه به همجواری این استان با کشورهای آسیای میانه و افغانستان و پیگیری تحقق منطقه آزاد شمال شرق کشور را دیگر ضرورتهای این استان دانست.
محمد زاده با اشاره به آیات قرآن افزود: مدیران باید به شدت مراقب رفتار سازمانی و مدیریتی خود باشند و یک مدیر مطلوب و کارآمد کسی است که حدفاصل بین معارفه و تودیعش فردی اثر بخش و کارآمد باشد.
در این مراسم ˈعلیرضا رشیدیانˈ به عنوان استاندار جدید خراسان رضوی معرفی و از خدمات 16 ماهه ˈمحمد حسین فروزان مهرˈ قدردانی شد.ک/2
7490/659/ 330
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن