تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820500377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتي در فضايي تُهي از فساد مالي محقق مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۳۱ب.ظ)
عضو ناظر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي: اقتصاد مقاومتي در فضايي تُهي از فساد مالي محقق مي شود اگر بخواهيم براي اقتصاد مقاومتي و همچنين آينده اقتصاد کشور بسترسازي مناسبي را داشته باشيم، بايد راه هايي که تاکنون براقتصاد ما ضربه وارد کرده را کنترل کنيم.
عزت الله يوسفيان ملا، عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي، درخصوص حرکت به سمت اقتصاد مقاومتي به خبرنگار خبرگزاري موج اظهار کرد: قبل از حرکت و پيشروي به سوي اقتصاد مقاومتي ملزم به انجام بسياري از امور، از جمله تسهيل سازي در اقتصاد و رفع موانع داخلي و خارجي بر سر راه توليد باشيم.
وي ادامه داد: يکي از مهمترين الزامات، تلاش براي حذف فساد و راه هاي فساد خيز در تمامي مجموعه هايي است که اقتصاد کشور را پوشش مي دهد.
نماينده ي مردم آمل و لاريجان در خانه ملت با اشاره به نظارت دقيق در مبارزه با مفاسد اقتصادي تصريح کرد: اگر بخواهيم براي اقتصاد مقاومتي و همچنين آينده ي اقتصاد کشور بسترسازي مناسبي را داشته باشيم، بايد راه هايي که تاکنون براقتصاد ما ضربه وارد کرده را کنترل کنيم.
يوسفيان ملا تأکيد کرد: توليد کليد و راهکار اصلي اقتصاد مقاومتي است، اگر فضاي توليدي کشور بدور از هرگونه تنش براي توليدکنندگان فراهم شود و آنان نيز به راحتي اجناس و محصولات خود را به مردم ارائه کنند، طبيعتا راه بسياري را از فرمايش مقام معظم رهبري پيموده ايم.
عضو ناظر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي گفت: به طور قطع در فضاي ناسالم امکان طرح موضوع اقتصاد مقاومتي ميسر نيست و بايد بسترهاي لازم در تمام ابعاد فراهم شود؛ اگر فساد در گوشه اي نفوذ کند، اقتصاد مقاومتي شکل نخواهد گرفت و مقام معظم رهبري بر همين اصل بر مبارزه با فساد تأکيد داشتند و اين موضوع باعث شده قوانيني براي کمک به اجراي هرچه سريعتر اين مقوله اقتصادي تحت عنوان قانون ارتقاي سلامت اداري وضع شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن