تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804939614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت حق ماموریت 12میلیارد تومانی به یک مدیر دروغ است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پرداخت حق ماموریت 12میلیارد تومانی به یک مدیر دروغ است شیراز - ایرنا- رییس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان فارس پرداخت 12میلیاردتومان حق ماموریت به یک مدیر در این سازمان و صرف هزینه 500میلیون تومانی برای غذای مدیر مذکور را به شدت تکذیب و ان را کذب محض خواند.


به گزارش ، مهرداد خرد در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حرف زدن هیچ هزینه ای ندارد و هر کس می تواند به هر فردی اتهامی بزند افزود: به هیچ عنوان چنین حرفی را قبول ندارم و تمام افرادی را که اینگونه درمورد من قضاوت می کنند را به خدا واگذار کرده ام.
وی با بیان این مطلب که شخصا مبهوت مانده ام که چگونه 12میلیارد تومان دریافت کرده ام که خودم هم خبر ندارم اظهار داشت :این ارقام اعلام شده مربوط به پرداخت حق ماموریت و اضافه کار بیش از دو هزارکارمند سازمان جهاد کشاورزی فارس در چهار سال اخیر بوده است .
براساس این گزارش نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی هم پیشتر در یک مصاحبه مطبوعاتی با رسانه ها گفته بود: جرم چند مدیردستگاه دولتی بازداشت شده در فارس آن گونه که برخی رسانه ها اعلام کرده اند اختلاس نیست و باید در استفاده از واژه ها و الفاظ دقت بیشتری شود.
سید حسین ذوالانوار، افزود: زمانی می توانیم عملی را اختلاس بنامیم که پول و ثروتی ازجایی برداشته و در جیب خود گذاشته شود.
او گفت: طبق اطلاعات کسب شده از درون سازمان مربوطه، ظرف مدت چهار سال به یک هزار و 200 نفر از کارکنان دو مورد پرداخت انجام شده که یکی بابت اضافه کار و دیگری بابت ماموریت بوده است.
ذوالانوار گفت: براساس قانون هرکارمند تنها می تواند در طول یک سال 15 روز ماموریت داشته باشد و بیشتر از آن تخلف محسوب می شود حال آنکه در سازمان مربوطه نه میزان اضافه کارها و نه ماموریت های انجام شده به روشنی مشخص نیست و همین عامل مشکلاتی را ایجاد کرده است. وقتی مشاهده می کنیم که چنین مشکلاتی دراثر خلاهای قانونی ایجاد می شود در گام اول باید این خلاء ها را شناسایی کرده و به دنبال تقویت سامانه نظارتی باشیم.
نماینده مردم شیراز گفت: بنابراین باید در استفاده از واژه ها دقت بیشتری صورت گیرد تا در جامعه ذهنیت بدی ایجاد نشود.
معاون وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به افشای خبر حق مأموریت 12 میلیارد تومانی در جهاد کشاورزی فارس هم گفت: کسی منکر برخورد با تخلف نیست و هر چند امید به برائت داریم اما اینکه موضوع اثبات نشده را با بزرگنمایی اعداد به یک نفر نسبت دهیم، صحیح نیست.
محمدعلی جوادی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جهاد کشاورزی استان فارس اظهار داشت: بعضی اوقات ما با اعداد درست برخورد نکرده و گمان می کنیم اگر اعداد را بر هم سوار کنیم، مشکلی نیست.
جوادی گفت: به طور قطع این کشور قانون دارد و هر کس تخلف کرد مورد برخورد واقع می شود، اما حقوق بعضی از این دوستان در عرض 30 سال با احتساب پاداش از یک میلیارد کمتر است. چطور می توانیم قبل از آن که چیزی اثبات شود برخی مطالب را طرح و قصاص قبل از جنایت کنیم.
جوادی گفت: در مسائل فقهی اگر کسی حتی به اعدام محکوم شود و ماموری به اشتباه به فرد اعدامی سیلی بزند باید حد زده شود اما در این زمینه تیتر روزنامه ها به سمتی رفت که خدمات 2 هزار کارمند خدوم جهاد نادیده گرفته شد.
او گفت: کسی منکر برخورد با تخلف نیست و هر چند امید به برائت داریم، اما اینکه موضوع اثبات نشده را با بزرگنمایی اعداد به یک نفر نسبت دهیم، صحیح نیست.ک/2
667
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن