تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815158651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت کانون های فرهنگی باید در راستای احیای هنر اسلامی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه گتوند: فعالیت کانون های فرهنگی باید در راستای احیای هنر اسلامی باشد دزفول-ایرنا-امام جمعه گتوند گفت:هنر اسلامی بر اساس ارزش های دینی و انسانی باید در کانون های فرهنگی احیا شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ˈسیدحسین علوی اصلˈ روز دوشنبه در جمع اعضای کانون های فرهنگی مساجد گتوند افزود: باید جایگاه کانون های فرهنگی هنری شناسایی و محتوای برنامه ها قرآنی باشد.
وی بهترین پایگاه فرهنگی برای تبلیغ قرآن را مساجد دانست و گفت:فعالیت های فرهنگی باید متناسب با مسجد باشد و به جایگاهی برای مسائل مسجد ،مسائل شرعی ،اخلاقی ، قرآنی و تفسیر تبدیل شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند نیز در این دیدار که به مناسبت بیست و یکمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد گفت: شهرستان گتوند دارای 37باب کانون فرهنگی هنری می باشد که 29 کانون دارای مجوز از سوی دبیرخانه نظارت بر کانون های مساجد کشور هستند و هشت کانون در حال دریافت مجوز می باشند .
ˈ محمدعلی اسدی ˈ افزود:تعداد 11 کانون در حوزه خواهران و26 کانون در حوزه برادران فعالیت می کنند که تعداد هشت کانون از کانون های فرهنگی هنری ، در شهر گتوند مشغول به فعالیت هستند.
وی با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی هنری گفت:برگزاری برنامه های فرهنگی هنری ، مذهبی ، قرآنی، چاپ نشریات ، برپایی جشنواره ها و همایش ها از جمله برنامه های این کانون ها در سطح شهرستان گتوند می باشد .
اسدی مشکلات مالی ، نداشتن مکان مناسب و عدم تبلیغ را از مشکلات این کانون ها عنوان کرد.ک/2
7278/648
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن