تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814741658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«پایتخت ۳»، آماده پخش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «پایتخت ۳»، آماده پخش


کارگردان سریال پایتخت سه گفت: ۸۰ درصد از مجموعه تلویزیونی ویژه نوروز آماده شده و مابقی تا دهم فروردین ۹۳ به پایان می رسد. وی افزود: صدا و سیما پس از پخش سریال پایتخت از مخاطبان خویش نیازسنجی کرد و خوشبختانه مردم رای به ادامه پخش این سریال دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سیروس مقدم، امروز دوشنبه، 19 اسفند 1392، در حاشیه فیلمبرداری از «سریال پایتخت سه» در گفتگو با خبرنگاران گفت: این خانواده معمولی، هم اکنون در مجموعه سریال، شکل و قالب گرفته و می توان در سری های جدید، حرف های جدیدی را از زبان آنها به مخاطبان ارائه کرد.

سریال پایتخت 3

کارگردان سریال پایتخت، گفت: البته ما در ابتدا برنامه ریزی کردیم تا «پایتخت سه»، گامی به جلو باشد و حرف های تازه ای برای مخاطبان داشته باشد و افزون بر ارائه خوراک فرهنگی مناسب، خدایی نکرده دچار تکرار نشویم.

سریال پایتخت 3

وی با اشاره به قسمت های یک و 2 این سریال نوروزی، تصریح کرد: مهاجرت و تشویق افراد برای بازگشت به زادگاهشان، موضوع اصلی سریال پایتخت یک بود و در پایتخت 2 نیز بحث وحدت ملی را داشتیم که از طریق نماد گلدسته که صنعت خاص استان مازندران است، از لحاظ فرهنگی شمالی ترین منطقه کشور را به جنوبی ترین متصل کنیم.

سریال پایتخت 3

کارگردان پایتخت، تصریح کرد: در این مجموعه، بحث کشتی را مطرح کردیم، چرا که فدراسیون بین المللی کشتی، فیلا، مازندران را پایتخت کشتی جهان لقب داده و با ورود به این عرصه، برای عزم ملی و غرور گام برداشته ایم.

سریال پایتخت 3

وی افزود: امروز برخی نمایندگان مجلس و مسئولان استان مازندران برای بازدید از پشت صحنه این سریال آمده اند که این مسئله، دلگرمی بسیار خوب و مناسبی برای عوامل تولید است.

سریال پایتخت 3

مقدم درباره لوکیشن های این سریال نیز گفت: 60 درصد این کار در مازندران و شیرگاه تولید شده و باقی آن نیز در تهران تصویربرداری می شود.

سریال پایتخت 3، وی‍ژه برنامه نوروزی است که از ابتدای سال 93، روی آنتن شبکه یک می رود.


دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن