تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815247813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فدراسیون پرورش اندام به اندازه کافی در مظان اتهام قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فدراسیون پرورش اندام به اندازه کافی در مظان اتهام قرار دارد بیرجند - ایرنا - رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: اهالی این رشته ورزشی به اندازه کافی در مظان اتهام قرار دارند، پس بهتر است مشکلاتمان را در داخل هیات ها برطرف کنیم و دامن زدن به مسایل کوچک کار بیهوده ای است.


ˈناصر پورعلی فردˈ روز دوشنبه در جلسه مجمع عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی در بیرجند افزود: حتی رییس فدراسیون هم نباید از مشکلات داخلی هیات ها با خبر شود.
وی گفت: هر چند به لحاظ فنی هیات ها تابع مقررات فدراسیون هستند، اما در سطح استان ها باید تحت مدیریت ادارات ورزش و جوانان استان خود باشند.
پورعلی فرد با بیان اینکه در دهه گذشته شاهد بداخلاقی هایی بوده ایم، افزود: اما در حال حاضر هیات ها باید به هر شکلی شده مشکلات را در داخل استان خود بر طرف کنند.
وی در بخش دیگری گفت: هر چند خراسان جنوبی در رشته مچ اندازی حرف نخست را در سطح کشور می زند، اما باید هیات ها شاخصه های برتری خود را در هر رشته حفظ کنند و حتی گسترش دهند.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز گفت: هر چند در این رشته پتانسیل های خوبی وجود دارد، اما در عین حال اگر می خواهیم موفقیت های ما بیشتر شود، نیاز به ساماندهی می باشد.
ˈحسن رضا عمیدیانˈ افزود: امسال به دلیل کمبود اعتبارات تنها توانستیم مبلغ 10 میلیون ریال به هیات بدنسازی کمک کنیم، اما با توجه به فعالیت های داخلی و خارجی هیات، مشخص بود که مدیریت هیات با کمک اسپانسر توانسته است خود را اداره کند.
وی گفت: در حال حاضر چهار نفر از قهرمانان این رشته به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شده اند و هیات دارای 27 نفر مربی و 10 نفر داور می باشد.
در این جلسه ˈمحمد امین محمد پرستˈ با کسب اکثریت مطلق 18 رای اعضای حاضر برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان انتخاب شد.
وی در خصوص برنامه های خود گفت: هم اکنون باشگاه های بدنسازی ما در ایران با پدیده
ˈبیوتروریسمˈ مواجه می باشند، اما نباید داروهای نیروزا را با داروهای مکمل یکی دانست.
محمد پرست افزود: رسانه های جمعی نیز باید به کمک ما بیایند و در این زمینه اذهان عمومی را آشنا کنند.
وی در خصوص اعزام های خارج از کشور نیز گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات مالی بسیاری از قهرمانان ما که شرایط رکورد بسیار بالایی هم دارند، از سفر و شرکت در مسابقات با زمی مانند و بقیه نیز ممکن است حقوق یک سال خود را سفر هزینه های سفر کنند.
محمد پرست افزود: حتی برخی مربیان ما شهریه 150 هزار تومانی شرکت در کلاس های ارتقا را ندارند.
وی گفت: با این حال روزی که چهارسال قبل وارد هیات شدم، وضعیت آموزش بسیار اسفبار بود، ولی امروز در وضعیت بسیار خوبی بسر می بریم.666 /665
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن