تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی بهترین مصداق امر به معروف و نهی از منکر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری: اقتصاد مقاومتی بهترین مصداق امر به معروف و نهی از منکر است ساری - ایرنا - نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری جایگاه اقتصاد مقاومتی را در نظام اسلامی حیاتی توصیف کرد و گفت : اقتصاد مقاومتی بهترین مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ˈ علی معلمی ˈ روز دوشنبه در جشنواره تجلیل از برترین های شجره طیبه صالحین سپاه کربلا مازندران در محل حسینیه عاشقان ساری افزود : اقتصاد مقاومتی پیوسته در کلام و بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده و مورد تاکید قرار گرفته است.
وی اظهار داشت : مفهوم اقتصاد مقاومتی مصادیقی چون مصرف کمتر و بازدهی بیشتر و حداکثری و صرفه جویی در منابع را به خود اختصاص می دهد.
امام جمعه قائمشهر بر حذف سفرهای غیر ضروری و صرفه جویی در سفرهای خارجی مسوولان دولتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید کرد و گفت : اقتصاد مقاومتی جبهه مستحکمی در برابر تحریم ها است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران هم با اشاره به نقش طرح صالحین در تعالی اجتماعی گفت: طرح صالحین در واقع پشتوانه و عقبه فرهنگی و معنوی نهاد مقدس بسیج است که به آن قوت می بخشد و جان و روح می دهد.
سردار ˈ سید محمد تقی شاهچراغی ˈ افزود : مردمی بودن، معنویت ، تقوا و ایمان الهی از ویژگی های تفکر بسیجی به شمار می رود و طرح صالحین این شاخصه ها را تامین می کند.
وی ادامه داد : دین محوری ، معنویت گرایی و تقوا جامعه بویژه بسیجیان را در برابر تهدیدات و حوادث مصونیت می بخشد.
شاهچراغی اظهار داشت : فرهنگ بسیج امنیت بخش است و توانست فرهنگ متعالی را در سطوح و لایه های اجتماعی گسترش دهد.ک/2
609/1654
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن