تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814758267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشنده: امیدوارم گوش ها برای شنیدن معضلات شنوا شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

درخشنده: امیدوارم گوش ها برای شنیدن معضلات شنوا شود تهران - ایرنا - کارگردان سینمای ایران، گفت: امیدوارم با توجه به برخی معضلات گوش ها برای شنیدن معضلات جامعه باز شود و بتوانیم با ساخت فیلم هایی چون هیس تاثیر گذار باشیم.


پوران درخشنده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص حضور فیلم در جشنواره بین المللی فیلم زنان داکا، گفت: از اینکه فیلم هیس دختران فریاد نمی زنند تا این حد دیده شده بسیار خوشحالم و مطمئن باشید هرچقدر این فیلم در کشور های مختلف دیده شود کمک به آنها است.
وی ادامه داد: موضوع فیلم هیس بین المللی است و فکر می کنم اکران این فیلم در بنگلادش که اتفاقا زنان زیادی قربانی این مساله هستند بسیار کار خوبی بود.
کارگردان فیلم هیس دختران فریاد نمی زنند، گفت: دوست دارم این فیلم در تمام کشور ها اکران شود و برای این اتفاق نیاز به کمک دولت دارم. اکران بین المللی این فیلم ها می تواند کمک بسیاری به قربانیان این مساله باشد.
وی در خصوص هدفش از ساخت فیلم هایی چون هیس دختران فریاد نمی زنند، تصریح کرد: هدف من از ساخت این فیلم ها پرداختن به معضلات است تا شاید گوش ها برای شنیدن مشکلات شنوا شوند و به این مشکلات رسیدگی کند.
وی در رابطه با اینکه آیا در کار جدید خود نیز به معضلات پرداخته است، تصریح کرد: بله در این کار نیز به مشکل طلاق پرداخته ام و نام کار جدیدم خانم، مال معرفی کنید است. این کار سال آینده اکران خواهد شد و امیدوارم تاثیر گذار باشد.
درخشنده در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با حضور دولت و مسئولان جدید شاهد تغییرات چشمگیری در سینمای ایران باشد و نتایج این تغییرات نیز مثبت باشد.
وی با اشاره به خواسته خود از مسئولان سینمایی کشور، گفت: خواسته من توجه به سینمای ایران، توجه به تولید به وی‍ژه توجه به اکران است. توجه به اکران های بین المللی در سینما اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن نگاه وی‍ژه ای داشت.
وی تاکید کرد: یکی دیگر از خواسته های من پرداختن به مشکلات مردم در فیلم ها است زیرا خود من برای مردم فیلم می سازم و برایم آنها مهم هستند.
ورزشی (4) **9118**1569
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن