تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820363102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسالت کانون پرورش فکری، تربیت کودکان مومن و متعهد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رسالت کانون پرورش فکری، تربیت کودکان مومن و متعهد است ارومیه - ایرنا - مشاور مدیرعامل و سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: رسالت امروز کانون، تربیت کودکان مومن و متعهد مورد نیاز جامعه اسلامی است.


محسن فضلی روز دوشنبه در مراسم تکریم مدیرکل سابق و معرفی سرپرست جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افزود: همان طور که هر جامعه ای اساس نظام تعلیم و تربیت خود را به پرورش شهروندانی متناسب با نیازهای تعریف شده خود قرار داده ما نیز با داشتن یک نظام اسلامی و مردمی مومن باید در این مسیر حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری به خود می بالد که یکی از ارکان فرهنگی کشور است گفت: کار با کودکان کار آسانی است و کانون به عنوان یک سرمایه ملی با داشتن یک شبکه بزرگ، مهم و معتبر کشوری با هشت هزار و 500 نیروی متخصص و آموزش دیده، حدود 900 مرکز فرهنگی و هنری در نقاط کشور این رسالت را به عهده گرفته و تربیت کودکانی مومن، خلاق، اهل هنر و ادب را دنبال می کند.
وی افزود: کمتر دستگاهی می توان یافت که کارکنان آن تا این حد به مجموعه خود وفادار، علاقه مند و متعصب باشند، مجموعه ای یکپارچه که به مبانی کاری کانون واقف و به آن وفادار هستند.
مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین ادامه داد: سید مصطفوی مدیرکل سابق کانون پرورش فکری آذربایجان غربی نه تنها یک چهره درخشان و خوشنام در استان بوده بلکه در جمع کانونی های کل کشور نیز به همین نام شناخته شده است.
وی افزود: ایشان مدیری است که تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا کارکنانش توانایی های خود را ابراز کنند و معنای این توجه به کرامت و جایگاه نیروی انسانی است.
فضلی گفت: آذربایجان غربی با داشتن مرز طولانی و یک مجموعه متنوع از اقوام و فرهنگ ها یکی از استان های متمایز در کشور است و سرپرست جدید نیز باید با در نظر داشتن هرآنچه که می تواند جایگاه کانون را مثل همیشه حفظ کند به سوی اهداف والای آن گام بردارد.
7125/581/245
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن