تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوان پشتوانه ارزشمند جامعه در امور فرهنگی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بانوان پشتوانه ارزشمند جامعه در امور فرهنگی هستند دزفول - ایرنا - فرماندار ویژه دزفول گفت:بانوان پشتوانه ارزشمند جامعه در امور فرهنگی هستند و رسیدگی به مشکلات آنها موجب رشد و تعالی جامعه می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈعبدالرضا احسانی نیاˈ روز یکشنبه در نشست کمیسیون امور بانوان فرمانداری در محل باغ بنیاد شهید افزود: بانوان وظیفه خطیری در خانه و پرورش فرزندان بر عهده دارند.
وی منشا بسیاری از مشکلات جامعه را در خانواده دانست و گفت:هرچه ارتباط والدین با اعضای خانواده ضعیف باشد خانواده و به طبع آن جامعه دچار مشکل می شود.
فرماندار ویژه دزفول افزود:بانوان باید در کمیسیون امور بانوان با همفکری و استفاده از تجربیات یکدیگر رسالت خود را به سرانجام برسانند.
احسانی نیا از بانوان خواست در سال جدید که با مشکلات اقتصادی روبرو هستیم اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا مشکلات خانواده به حداقل برسد.
وی گفت:عملکرد کمیسیون امور بانوان فرمانداری دزفول در سال جاری خوب بوده و نمره قابل قبولی کسب کرده است که باید از اعضای کمیسیون تقدیر کرد.
فرماندار ویژه دزفول افزود:مشکلات بانوان شاغل دزفول از جمله ساعات کاری ،تسهیلات و مرخصی زایمان با مسوولان مربوطه در میان گذاشته و تا پایان سال نتیجه آن اعلام خواهد شد.
کارشناس امور بانوان فرمانداری ویژه دزفول نیز در این نشست گفت:با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می شویم اعضای کمیسیون امور بانوان فرمانداری عملکرد خود را ارائه کردند.
عصمت سرداری زاده افزود:آموزش گیاهان دارویی،تعمیر تلفن همراه ،حکاکی روی چرم، بافتنی ، روبان و عروسک دوزی، نقاشی روی سفال،نقاشی ورنگ آمیزی روی پارچه از جمله برنامه های فنی وحرفه ای دزفول ویژه بانوان در سال جاری بوده است.
وی همچنین به تشریح برنامه های آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در حوزه خواهران در سال جاری پرداخت و گفت: برگزاری اردوی راهیان نور و اردوی زیارتی به مشهد از جمله این برنامه های می باشد.
کارشناس امور بانوان فرمانداری دزفول افزود:صدور دفترچه درمانی برای 500 نفر از بانوان تحت پوشش،کمک به زنان در معرض آسیب و آسیب دیده در زمینه اشتغال و تحصیل ، آموزش مهارت های زندگی برای زنان خانه دار در شهر و روستا از جمله برنامه های بهزیستی در حوزه بانوان در سال جاری بوده است.
سرداری زاده اظهار داشت:کمیته امداد دزفول نیز در حوزه بانوان در سال جاری موفق به برگزاری کلاس آموزش گروهی تربیت دینی، اعتیاد ،بهداشت و آموزش ویژه همسران زندانی با رویکرد بهداشت روانی و فردی شد.
فریبا مولوی نماینده بنیاد شهید وامور ایثارگران دزفول نیز گفت:به مناسبت 22 اسفندماه و روز شهید وهمچنین تأسیس بنیاد شهید وامور ایثارگران آخرین جلسه کمیسیون امور بانوان در باغ بنیاد شهید برگزار شد.
وی افزود:در این نشست نمایندگان ادارات مختلف در کمیسیون امور بانوان فرمانداری ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب عملکرد یکساله خود را ارائه کردند.ک/2
7278/648
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن