تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815206876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکل های مردمی ظرفیت های مهمی برای شهرداری ها محسوب می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تشکل های مردمی ظرفیت های مهمی برای شهرداری ها محسوب می شوند گرگان - ایرنا - مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری گلستان گفت: تشکل های مردم نهاد یکی از ظرفیت های مهم در هر استان محسوب می شوند و شهرداری ها باید از این ظرفیت استفاده بهینه کنند.


ˈعبدالرضا چراغعلیˈ عصر شنبه در جلسه با شهرداران استان گلستان افزود: به علت این که شهرداران نمی توانند به تنهایی در زمینه پاکسازی محیط کار کنند باید بتوانند از تشکل ها در این زمینه کمک بگیرند و امکانات لازم را در اختیارشان قرار دهند.
وی اضافه کرد: رویکرد ما به تشکل های مردم نهاد احترام گذاشتن به مردم است و باید بتوانیم به شکل قانونی از ظرفیت های آنان استفاده کنیم چرا که تا به الان کمتر به این گروه ها توجه شده است.
وی با اشاره به آغاز سال نو گفت: از آن جا که در این ایام توجه بیش تری به موضوع تفرجگاه و جمع آوری زباله در ورودی و خروجی شهرها می شود باید تلاش کرد تا بتوانیم استان را به بهترین وجه برای ورود مسافران آماده کنیم و وضعیت مناسب تری را برای مسافران داشته باشیم.
چراغعلی با بیان این که سایر دستگاه ها و نهادها در این ایام باید به کمک شهرداری ها بیایند، اظهار کرد: دستگاه ها و نهادها فقط به حمایت روانی بسنده نکنند بلکه باید حمایت های مادی و سایر کمک ها نیز به شهرداران در ایام نوروز شود و باید امکانات خود را در اختیار شهرداران قرار دهند.
وی افزود: در شرایط حاضر شهرداری ها با مشکلات مادی زیادی رو به رو هستند به طوری که با تنگناهای زیادی شهرها را مدیریت می کنند.
این مسئول تأکید کرد: در ایام عید عوامل شهرداری حتما با لباس و پوشش مخصوص بر سر کار باشند تا به این طریق آرامش خاطری در بین مردم و مسافران ایجاد شود.
مدیرکل دفتر شهری استانداری گلستان با بیان این که طرح شهرداران مدارس از فروردین سال آینده در مدارس سراسر استان کلید خواهد خورد، تصریح کرد: امیدواریم با راه اندازی این طرح از سال آینده شاهد نمایندگان خوبی در سطح مدارس و شهرهای استان باشیم.
602
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن