تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820128114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از دوهزار طرح اشتغالزایی برای مددجویان همدان اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از دوهزار طرح اشتغالزایی برای مددجویان همدان اجرا شد همدان- ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان همدان گفت: دوهزار و 213 طرح اشتغالزایی در سال جاری برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در شهرستان اجرا شده است.


ˈنقی منوچهریˈ روز یکشنبه به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 791 مورد وام خودکفایی از طریق منابع کمیته امداد امام خمینی(ره) و یک هزار و 422 فقره وام از طریق منابع بانکی به مددجویان این استان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه کل وام پرداخت شده به مددجویان برای اجرای طرح های خودکفایی و اشتغالزایی 110 میلیارد و 900 میلیون ریال است اضافه کرد: در سال جاری چهار هزار و 585 خانوار زیر پوشش در این نهاد خودکفا شدند.
منوچهری گفت: همچنین 9 هزار و 845 نفر از مددجویان با اعتبار دو میلیارد و 312 میلیون ریال آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.
وی اضافه کرد: 35 میلیارد و 540 میلیون ریال در سالجاری برای امور بیمه و خدمات درمانی مددجویان این شهرستان هزینه شده است.
وی تعداد افراد بیمه شده شهری در سال جاری را 9 هزار و 450 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: شش هزار و 39 نفر نیز بیمه تامین اجتماعی هستند.
منوچهری گفت: تعداد ایتام زیر پوشش این شهرستان را دو هزار و 106 نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد ایتام توسط 9 هزار 382 حامی حمایت می شوند که این حامیان در سال جاری 16 میلیارد و 160 میلیون ریال پرداخت کردند.
وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) 11 هزار و 742 خانوار را زیر پوشش قرار داده است که تا پایان دی ماه 51 میلیارد و 185 میلیون ریال مستمری به مددجویان پرداخت شده است.
7523/576
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن