تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821315205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژه‌های هفته منابع طبیعی و درختکاری در بوستان ولایت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ویژه‌های هفته منابع طبیعی و درختکاری در بوستان ولایت
مدیر بوستان ولایت از برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته منابع طبیعی و درختکاری در این بوستان خبر داد.
محمدعلی نصر در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح‌های ویژه هفته درختکاری و منابع طبیعی همزمان با هفته منابع طبیعی در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

این طرح همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی از 15 اسفندماه آغاز و تا 22اسفندماه سال 92 در دست اجرا است.

وی ادامه داد: در این طرح ویژه برنامه‌های هفته درختکاری منابع طبیعی و فضای سبز با حضور شهردار منطقه19، مسئولان منطقه19 و دانش‌آموزان منطقه19 برگزار می‌شود.

نصر با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح بیان کرد: کاشت و غرس نهال در بوستان ولایت روز شنبه 17اسفندماه سال جاری با حضور شهردار منطقه19، معاونان، مدیران و شهرداران نواحی پنجگانه منطقه19 و دانش‌آموزان منطقه19، اجرای ویژه برنامه‌های نمایشی با موضوع اهمیت غرس و نگهداری درخت در سلامت انسان، برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌ها و دوستداران طبیعت پیرامون نگهداری فضای سبز و درختان، برگزاری مسابقه‌های هفته درختکاری و منابع طبیعی از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: استقرار جایگاه ویژه توزیع نهال و کاشت نهال در بوستان ولایت ویژه شهروندان در ورودی در شماره2 جنب قلعه شادی بوستان ولایت، آمادگی توزیع نهال به تعداد مراجعه‌کنندگان و شهروندان در بوستان ولایت اقدامات دیگر این بوستان در هفته منابع طبیعی و درختکاری است.

انتهای‌پیام/








تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن