تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803968809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه موسیقی اشتیاق در تبریز به روی صحنه رفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گروه موسیقی اشتیاق در تبریز به روی صحنه رفت تبریز - ایرنا - ˈعلیرضا قربانیˈ خواننده موسیقی سنتی ایران به همراهی گروه ˈ اشتیاق ˈ شامگاه پنجشنبه در اولین شب اجرای کنسرت خود در تبریز به اجرای برنامه پرداخت.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این کنسرت موسیقایی که به رهبری ارکستر سامان صمیمی برگزار شد، 12 قطعه از بهترین و ماندگارترین آثار موسیقایی قربانی طی سال های گذشته متشکل از آلبوم و تیتراژ مجموعه های تلویزیونی در قالب دو بخش اجرا شد.
ˈ هوای جنونˈ با شعری از محمد قهرمان، آهنگ و تنظیم شهرام توکلی، ˈبه سوی توˈ با شعری از عبدالله الفت، آهنگسازی مجید وفادار و تنظیم حسام حسینی،ˈتوی ای پری کجاییˈ با شعری از هوشنگ ابتهاج، آهنگسازی زنده یاد همایون خرم و تنظیم سامان صمیمی، ˈیار تو هستمˈ با شعری از افشین یداللهی و آهنگسازی و تنظیم فردین خلعتبری و ˈشب دهمˈ با شعر افشین یداللهی و آهنگسازی فردین خلعتبری از جمله آثاری بودند که در بخش اول کنسرت برای علاقه مندان اجرا شد.
قربانی قبل از اجرای قطعه ˈتو ای پری کجاییˈ با معرفی اعضای گروه خطاب به تماشاگران گفت: قطعه بعدی که در خدمت شما خواهم بود یکی از ماندگار ترین و جاودانه ترین آثار رپرتوار موسیقی ایرانی از آثار زنده یاد استاد همایون خرم است که شما با جزییات این کار را می شناسید و با افتخار به روح این استاد و بزرگمرد موسیقی ایرانی تقدیم می کنم.
در پایان بخش اول اجرا، شهرداری تبریز در اقدامی نمادین و به نمایندگی از مردم این شهر، تندیس عمارت شهرداری تبریز و چند محصول فرهنگی را به علیرضا قربانی اهدا کرد.
قربانی نیز با ابراز مسرت از حضور خود در تبریز گفت: که مدتها بود در تدارک یک کنسرت با همه ویژگی های ایده آلش بودیم که باید با کمال افتخار عرض کنم این فرصت امروز در تبریز و در جمع مردم هنردوست این شهر فراهم شده است.
کنسرت شب اول قربانی در تبریز با استقبال باشکوه مردم و مسولان این شهر در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد و امشب نیز در تالار پتروشیمی تبریز اجرا خواهد داشت.
بعد از استراحتی که گروه پس از اجرای قطعات بخش اول داشت، در بخش دوم شش قطعه موسیقایی متشکل از ˈاز خون جوانان وطنˈبا شعر عارف قزوینی و تنظیم حسام حسینی، ˈساز و آواز بداههˈ به تکنوازی سنتور پویا سرایی، ˈرسوای زمانهˈ با شعر بهادر یگانه و تنظیم بابک شهرکی، ˈارغوانˈ با شعری از هوشنگ ابتهاج و آهنگسازی مهیار علیزاده، ˈمدار صفردرجهˈ با شعری از افشین یداللهی و آهنگسازی فردین خلعتبری که با استقبال قابل توجه مردم روبرو شد.
قربانی در بخش دوم و قبل از اجرای قطعه ساز و آواز بداهه خطاب به تماشاگران گفت: یکی از مواردی که همیشه در برگزاری کنسرت های خود نسبت به انجام آن با وجود دشواری بر آن اصرار دارم، بداهه نوازی و بداهه خوانی است که تمایل دارم در همه کنسرت هایم آن را اجرا کنم.
وی ادامه داد: این دو فضای اجرایی سال های سال است که به دلیل برخی از شرایط، مغفول مانده و می توان گفت ردیف خوانی موسیقی ایرانی که بزرگان این عرصه نسبت به اجرای آن تاکید دارند رو به افول و تحلیل است.
در بخش پایانی کنسرت قطعه ˈای ایرانˈ نیز برای مخاطبان اجرا شد که تمام حاضرین در سالن به احترام نام ایران به پا خواستند.
6120/587
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن