تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رويکرد شهرداري تبريز در حمايت از موسيقي فاخر، ارزشمند است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۲ (۵:۳۷ق.ظ)
داوود آزاد: رويکرد شهرداري تبريز در حمايت از موسيقي فاخر، ارزشمند است آهنگساز و نوازنده سرشناس موسيقي سنتي ايران رويکرد شهرداري تبريز را در حمايت از هنر موسيقي فاخر ارزشمند خواند.
به گزارش خبرگزاري موج، داوود آزاد با بيان اين مطلب، به مقايسه کيفيت نوازندگي در ميان نوازندگان شهر تبريز اشاره کرد و گفت: در سال‌هاي اخير، حرکت‌هاي ارزشمندي در موسيقي تبريز و به طور اخص در هنر نوازندگي هنرمندان اين شهر، پديد آمده است.
وي افزود: اين پيشرفت در مقطع کنوني، نسبت به دوره‌اي که در تبريز بودم کاملا محسوس است.
عضو هيئت داوران دومين جشنواره منطقه اي موسيقي مقامي فجر آذربايجان با بيان اين که اقدام شهرداري تبريز در برگزاري جشنواره موغام ارزشمند است، خاطرنشان کرد: اين رويکرد قابل تقدير، در صورت استمرار، بروز و ظهور استعدادهاي ارزنده‌ موسيقي در آينده اي نه چندان دور را در پي خواهد داشت.
اين استاد موسيقي که سابقه بيش از سيصد اجرا در در دانشگاه‌هاي کمبريج، آکسفورد، لندن و مونيخ را در کارنامه دارد، اظهار داشت: به شخصه، هيچ‌گاه حاضر به داوري در فستيوال‌ها و نشست‌هاي رايج در مورد موسيقي نبوده‌ام، اما آن‌چه که اين بار موجبات حضورم را در جشنواره موغام فراهم آورد، جايگاه بلند موسيقي موغام است.
گفتني است؛ دومين جشنواره منطقه اي موسيقي مقامي فجر آذربايجان، سه شنبه –ششم اسفند- با معرفي نفرات برتر به کار خود پايان مي دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن