تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارهای خوبی در سال های اخیر در راستای توسعه کرمانشاه صورت گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارهای خوبی در سال های اخیر در راستای توسعه کرمانشاه صورت گرفته است کرمانشاه - ایرنا - استاندار اسبق کرمانشاه و فعلی استان مرکزی گفت: در سال های گذشته کارهای خوبی در راستای توسعه و پیشرفت استان کرمانشاه صورت پذیرفته و این دیار با گذشته خود تفاوت های بسیاری کرده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد حسین مقیمیˈ روز پنجشنبه در جلسه کمیته استانی مجمع استانداران که با حضور جمعی از استانداران پیشین کرمانشاه در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که مسلم است کرمانشاه از توانمندی های بالایی برخوردار است که با شناسایی و تقویت آن ها می توان زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر آن را فراهم کرد.
وی خاطرنشان کرد: داشتن نیروی انسانی توانمند یکی از لازمه های موفقیت به شمار می رود و دستگاه های اجرایی باید در این زمینه دقت لازم را به عمل آورند.
مقیمی، یکی دیگرازعواملی که می تواند موجب موفقیت و توسعه هرچه بیشتر استان را فراهم آورد توجه به جامعه دانشگاهی و استفاده از تجربیات و نظرات اساتید و اهل علم عنوان کرد و گفت: جامعه علمی استان می توانند نقش غیرقابل انکاری در توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر کرمانشاه داشته باشند.
استاندار پیشین کرمانشاه که از اول مهرماه 76 تا پنجم مهر 80، مدیریت استان را برعهده داشت، به مشکلات بیکاری این دیار نیز اشاره کرد و با بیان اینکه بیکاری درد کهن کرمانشاه است، اظهار داشت: این موضوع از آن جایی نگران کننده تر می شود که شاهد حجم بالایی از دانش آموخته گان بیکار در استان هستیم.
مقیمی، ارتباط دانشگاه ها با صنعت را و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای را در رفع مشکل بیکاری و کاهش نرخ افراد بیکار بسیار موثر ارزیابی کرد.
وی، همچنین خواستار تقویت ذخایر نفتی استان کرمانشاه شد و گفت: راه اندازی پالایشگاه آناهیتا و افزایش ظرفیت پالایشگاه فعلی کرمانشاه در این کار تاثیر بسزایی دارد.
استاندار مرکزی در پایان، ضمن اشاره به موقعیت ممتاز کرمانشاه در بخش کشاورزی و ظرفیت های بالای گردشگری این استان گفت: وجود جاذبه های بالای گردشگری طبیعی و تاریخی و همچنین اماکن مذهبی و تنوع فرهنگی بالا می تواند این استان را به یکی از جاذبه های گردشگری کشور تبدیل کند.
7458/567
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن