تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821054137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین جشن نیکوکاری درمناطق روستایی گنبدکاووس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیین جشن نیکوکاری درمناطق روستایی گنبدکاووس برگزار شد گنبدکاووس - ایرنا - آیین جشن نیکوکاری همزمان با مناطق شهری درمناطق روستایی شهرستان گنبدکاووس با حضور مدیرکل کمیته امداد استان گلستان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین آیین که روز پنجشنبه بصورت متمرکز در روستای ˈپلی حاجیˈ بخش مرکزی گنبدکاووس برگزار شد، اهالی روستای مذکور هدایای نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به نیازمندان روستا تحویل پایگاه پیش بینی شده ازسوی کمیته امداد دادند.
مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گلستان در این آیین با گرامیداشت سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند توسط امام راحل، گفت: نزدیک کردن دلها به یکدیگر و فراهم کردن زمینه های همبستگی و وحدت بین اقشار مختلف مردم باهدف خدمت رسانی به نیازمندان، فلسفه اصلی تشکیل این نهاد بوده است.
ˈابراهیم باغبانیˈ بابیان اینکه کمیته امداد برای تحقق اهداف نیازمند مشارکت همگانی اقشار مختلف جامعه است، افزود: به رغم تلاش های گسترده نظام جمهوری اسلامی جهت کم کردن فاصله طبقاتی بین اقشار مختلف مردم هنور در برخی مناطق بویژه در روستاها این فاصله وجود دارد.
وی با تاکید برضرورت مشارکت همگانی مردم بویژه خیرین روستاها برای کمک به نیازمندان، گفت: روستاها ظرفیت های زیادی برای زدودن چهره فقر دارند که کمیته امداد تلاش می کند بستر مناسب برای تحقق این مهم را فراهم نماید.
ˈعلی جعفریˈ مدیر کمیته امداد گنبدکاووس نیز دراین آیین گفت: تمامی کمک هایی که از روستاها جمع آوری می شود، صرف کمک به نیازمندان همان روستا خواهد شد.
ˈنبی الله آخوندیˈ مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این آیین، کمک به همنوع را از مهمترین آموزه های دینی دانست و گفت: همه باید تلاش کنیم این فرهنگ اصیل اسلامی بیشتر درجامعه ترویج و نهادینه شود.
در این آیین که با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همراه بود، برخی اعضای شورای بخش مرکزی گنبدکاووس، اعضای شورای اسلامی و دهیار و نیز اهالی روستای پلی حاجی حضور داشتند.
شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/7479/622/
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن