تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819641934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري کلاهبردار 3 ميليارد ريالي با جعل سند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۱۶ب.ظ)
رييس پليس آگاهي لرستان خبرداد: دستگيري کلاهبردار 3 ميليارد ريالي با جعل سند فردي که با جعل سند اقدام به كلاهبرداري 3 ميليارد ريالي اراضي مزروعي از سه نفر كرده بود توسط ماموران پليس آگاهي استان لرستان دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، سرهنگ قدرت الله دالوند رييس پليس آگاهي لرستان در تشريح اين خبر گفت: در پي شكايت سه خانم در خرم آباد مبني بر كلاهبرداري 3 ميليارد ريالي از آنان موضوع بصورت ويژه دردستور كار ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري استان قرار گرفت.
وي عنوان کرد: بلافاصله ماموران با تحقيقات گسترده و هماهنگي مقام قضايي موفق شدند متهم را در شهرستان خرم آباد شناسائي و دستگير كنند.
وي افزود: فرد كلاهبردار تحت عنوان اخذ وام از جهاد كشاورزي براي سه نفر خانم با جعل قولنامه مقدار 6.5 هكتار اراضي مزروعي به ارزش 3 ميليارد ريال را تصاحب و اقدام به فروش آنان كرده بود.
اين مقام انتظامي ادامه داد: جاعل پس از حضور در پليس آگاهي استان به بزه انتسابي اعتراف كه در اين خصوص پرونده قضايي تشكيل و به مراجع قضايي تحويل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن