تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی استعدادپروری منتخبان بدمینتون دختران نونهال کشور در رشت آغازشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اردوی استعدادپروری منتخبان بدمینتون دختران نونهال کشور در رشت آغازشد رشت - ایرنا - مسوول روابط عمومی هیات بدمینتون گیلان از آغاز اردوی استعدادپروری منتخبان این رشته ورزشی دختران نونهال کشور در رشت خبر داد.


ˈاصغر نیک بختˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی اردوها و کلاس های متفاوت در کشور در دو سال اخیر، از بین 200 بازیکن، 25 نفر از منتخبان دختران نونهال کشور موفق به صعود به این مرحله شده اند.
وی اظهار کرد: این مرحله از اردوی استعدادپروری منتخبان نونهالان دختر کشور به سرپرستی خانم کامیاب از گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت آغاز شده است.
وی اضافه کرد: ماهدیس غلامی از رشت و نازنین صفایی از فومن منتخبان گیلانی این اردوی استعدادپروری بدمینتون دختران نونهال کشور هستند.
به گفته نیک بخت؛ این اردوی تیم ملی استعدادپروری برای آماده سازی این نونهالان برای مسابقات مختلف برپا می شود.
به گزارش ایرنا، این مرحله از اردوی استعدادپروری منتخبان دختران نونهال کشور از پانزدهم تا هجدهم اسفند در رشت جریان دارد.ک/3
7296/695
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن