تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820499115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموز شین آبادی را به سالن راه ندادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانش آموز شین آبادی را به سالن راه ندادند تهران - صدای فریاد کودک شین آبادی به دلیل ممانعت ماموران انتظامات از دیدار با وزیر آموزش و پرورش در محل برگزاری دهمین جشنواره علمی - پژوهشی فرهنگیان بسیجی خبرنگاران را به بیرون از محل برگزاری همایش کشاند.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، آمنه راک کودک شین آبادی به همراه خانواده ی خود برای دیدار با علی اصغر فانی روز سه شنبه به وزارت آموزش و پرورش آمده بود.
صدای فریاد آمنه راک که در داخل آسانسور بود خبرنگاران را کنجکاو کرد هر چند که ماموران انتظامات با برخوردی تند مانع نزدیک شدن او و خبرنگاران به یکدیگر شدند ، ماموران از رسانه ها خواستند تا به محل مراسم بازگردند .
پدر آمنه راک در گفت وگو با خبرنگاران قبل از ممانعت نیروهای انتظامی دلیل حضور خود را فقط دیدار با وزیر و پیگیری ماجرای کودکان شین آبادی اعلام کرد.
حضور آنها در محل همایش زمانی اتفاق افتاد که وزیر آموزش و پرورش ساعتی قبل مراسم را برای دیدار با رییس سازمان صدا و سیما ترک کرده بود.
15 آذر ماه سال 91 طی یک حادثه دلخراش آتش سوزی در کلاس درس مدرسه ابتدایی روستای شین آباد از توابع شهرستان پیرانشهر 29 دانش آموز دچار سوختگی شدند و 11 روز بعد معاون اجرایی و درمان وزارت بهداشت وقت از آغاز درمان این کودکان در پایان همان ماه خبر داده بود.این درحالی است که مراحل معالجه این کودکان تاکنون با فرازو نشیب های بسیاری مواجه شده است .
تاکنون 14 تن از کودکان شین ابادی چندین بار تحت عمل جراحی گرفته اند، بنا به گفته پزشکان به دلیل عمق سوختگی روند درمان آنها چند سال ادامه خواهد داشت .
وزارتخانه های بهداشت درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش عهده دار درمان این کودکان هستند.
فراهنگ(3)**1630**1601**
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن