تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801558631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری دستگاه قضا مهمترین عامل در احقاق حقوق دولت در حوزه منابع طبیعی آذربایجان غربی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همکاری دستگاه قضا مهمترین عامل در احقاق حقوق دولت در حوزه منابع طبیعی آذربایجان غربی است ارومیه - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: همکاری دستگاه قضا مهمترین عامل در احقاق حقوق دولت در حوزه منابع طبیعی استان بوده است.


علی پیرمرادی روز دوشنبه در دیدار با رییس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: تعامل بسیار خوبی بین دستگاه قضا و اداره کل منابع طبیعی وجود دارد که این تعامل خوب باعث تشویق و ارتقای انگیزه برای خادمان عرصه های ملی است.
وی اضافه کرد: امیدوار هستیم این همکاری در آینده، بیشتر شده و حقوق حقه دولت در حوزه منابع طبیعی با همکاری دستگاه قضا بازگردانده شود.
وی اظهار کرد: در سال جاری بیش از دو هزار و 770 فقره پرونده در حوزه منابع طبیعی و اراضی ملی در محاکم قضایی آذربایجان غربی طرح دعوی شده است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی ادامه داد:با وجود این تعداد پرونده، قضات حساسیت و دلسوزی بسیار خوبی نسبت به اراضی ملی داشته و دارند که نتیجه آن صدور بیش از 95 درصدی آرا به نفع اداره کل منابع طبیعی بوده است.
8137/583





13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن