تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818759613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدارک برگزاري هفته منابع طبيعي در آذربايجان غربي با نيت به شعار ((منابع طبيعي با مردم و براي مردم ))


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۴ب.ظ)
تدارک برگزاري هفته منابع طبيعي در آذربايجان غربي با نيت به شعار ((منابع طبيعي با مردم و براي مردم )) منابع طبيعي آذربايجان غربي در تدارک برگزاري باشکوه هفته منابع طبيعي از طريق ارتقاي روحيه و مراتب مشاركت پذيري مردم و مسئولان در امر درختكاري است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج به نقل از مهندس پير مرادي مديرکل منابع طبيعي استان حاکيست: منابع طبيعي در سال جاري بيش از سيصد هزار اصله نهال توزيع خواهد كرد و تلاش بر اين خواهد بود كه شعار هفته منابع طبيعي " منابع طبيعي با مردم و براي مردم " را جامه عمل بپوشاند.
پيرمرادي خاطر نشان كرد : از مهمترين مولفه هاي توسعه فضاي سبز و درختكاري حس همكاري و مشاركت است كه اميدواريم با عنايت به وحدت و همدلي مردم ايران اسلامي، توان انسجام و مشاركت عمومي در هفته منابع طبيعي سال جاري را داشته باشيم و بتوانيم شرايط زيست محيطي سالمي را هم براي نسل امروز و هم براي نسل فردا و بدوراز هر گونه آلايندگي فراهم آوريم .
براساس اين گزارش نهالکاري در اماکن متبرکه، کاشت نهال در پادگانهاي آموزشي استان با همکاري نيروهاي نظامي و انتظامي، برگزاري همايش علمي، پژوهشي در دانشکده منابع طبيعي با حضور دانشجويان و اساتيد ، برگزاري نمايشگاه يک روزه منابع طبيعي با هدف معرفي تجهيزات يگان حفاظت در برخورد با متصرفان و متخلفان و رژه خودروهاي يگان حفاظت اين اداره کل در اروميه در يازدهمين روز از اسفندماه از ديگر برنامه هاي اين هفته خواهد بود .
آذربايجان غربي دو ميليون و 700 هزار هکتار عرصه ملي دارد که 110 هزار هکتار آن را جنگل ها تشکيل مي دهند که بيشتر اين جنگل ها در شهرستان سردشت و پيرانشهر قرار دارند.
هفته منابع طبيعي از 15 اسفند آغاز مي شود و تا 21 اسفند ادامه دارد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن