تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816681861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی‌روش: برنده بزرگ امشب شهر کرج بود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کی‌روش: برنده بزرگ امشب شهر کرج بود


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بدون شک برنده بزرگ امشب شهر کرج است. نه تنها مسئولان این شهر با ما بسیار همکاری کردند، بلکه باید از هواداران خوب کرجی به ویژه کودکان که به ورزشگاه آمده بودند، تشکر و قدردانی ویژه کنم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، کارلوس کی‌ روش در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ایران و کویت گفت: کاری که آنها امروز کردند و جمعیتی که به ورزشگاه آمدند، عالی بود. بسیار خرسندم که تیمم توانست با برد خوبی که بدست آورد پاسخی به حمایت هواداران کرجی بدهد.

یکی از خبرنگاران با اشاره به این که تیم ملی برخلاف نتیجه بازی عملکرد خوبی نداشت، خواستار نظر کی‌روش شد و او نیز پاسخ داد: نظر بنده با شما متفاوت است. شما فردی هستید با خواسته‌های بسیار؛ اگر در نظر بگیرید که این بازیکنان برای نخستین بار در تیم ملی بازی می‌کنند، متوجه می‌شوید که عملکرد نه چندان خوب آنها به همین دلیل است.

کی‌روش افزود: مسئله حائز اهمیت این است که امروز تیم خوبی مقابل ما بود و اگر خاطرتان باشد این تیم همان تیمی است که با بازیکنان اصلی‌مان در خانه‌ شان به تساوی رسیدیم. بازیکنان ما تجربه نداشتند و کمی عصبی بودند که این مسئله هم طبیعی است.

سرمربی تیم ملی گفت: امروز قدم به قدم توانستیم بازی را کنترل کنیم و نیمه دوم هم که به طور کامل در اختیار ما بود. من به نظر شما احترام می‌گذارم ولی معتقدم تیم ما امروز برد خوبی بدست آورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نگاهش به بازی امشب مقابل کویت یک بازی تشریفاتی «مجانی» بوده است یا یک بازی جدی و این که آیا توانسته است، بازیکنان جوان را محک بزند افزود: همانطور که می‌دانید این بازی در چارچوب مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا بود و سه امتیاز داشت. ما با این سه امتیاز توانستیم در مجموع با 16 امتیاز این مسابقات را تمام کنیم، ضمن این که بازی رسمی کردیم که جزیی از رنکینگ فیفا هم خواهد بود.

کی‌روش گفت : بازی با کویت فرصت بسیار خوبی برای برخی بازیکنان بود که تجربه بین‌المللی کمتری دارند.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: در دو و نیم سالی که در ایران هستم به طور مثال در بازی مقابل قطر، کویت یا امارات اگر یک بازیکن مصدوم می‌شد، کل کشور نگران می‌شدند، اما امروز با تیمی کاملا متفاوت مقابل کویت بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و پیروز شدیم. این هم جزئی از برنامه ما برای رشد بازیکنان تیم ملی است.

وی در واکنش به این سوال که آیا نبود یک لیدر در میانه میدان احساس نمی‌شد، خاطرنشان کرد: منظور شما از لیدر چه چیزی است که خبرنگار در جواب گفت یک بازیکن هماهنگ کننده مانند نکونام که ما در این بازی نداشتیم.

کی‌روش در جواب گفت: چرا برای این بازی باید فرمانده می‌داشتیم؟ روز چهارشنبه مقابل گینه بازی داریم و من چطور باید در 48 ساعت دو بار از نکونام استفاده می‌کردم؟ دیدار امروز فرصتی بود که بازیکنان ذخیره به میدان بروند و افرادی مانند حاج صفی و صادقیان بازیکنانی بودند که باید تجربه ملی پوش شدن را داشته باشند.

وی افزود: این که بخواهیم این بازیکنان را به زمین بفرستیم شهامت می‌خواهد اما من این کار را کردم، زیرا به بازیکنان اعتقاد داشتم و دارم. بازیکنی مانند حقیقی توانست به عنوان یک بازیکن جوان کیفیت خود را نشان دهد و مشخص کرد می‌تواند به عنوان یک لیدر در زمین کار کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دستیارانش گفت: باید بگویم فدراسیون هیچ اصراری برای اضافه شدن دستیار ایرانی به کادر فنی ندارد. کی روش گفت: من دستیاران و همکاران خود را براساس دو معیار مدیریت و شخصیت انتخاب می‌کنم. کسی که می‌خواهد دستیارم شود باید از اعتماد کامل من برخوردار باشد. نمونه قبلی که در کنار من بود نمی‌تواند مثال خوبی باشد.

وی تاکید کرد: این که با رفتن مربی از تیم ملی چگونه باید برخورد شود برعهده من نیست و برعهده فدراسیون است و خواهشم این است که پیگیری کند. در کادر من خانلری، آقاجانیان و نمازی بودند که همه آنها ایرانی بودند. مطلبی که باید بگویم این است که خودم دستیارانم را انتخاب می‌کنم.

کی روش در پاسخ به سوالی مبنی براین که آیا شما را روی نیمکت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا می‌بینیم یا نه گفت: نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم.


دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن