تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806355018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کي‌روش: برنده بزرگ امشب شهر کرج بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کي‌روش: برنده بزرگ امشب شهر کرج بود
سرمربي تيم فوتبال ايران از ميزباني شهر کرج براي بازي با کويت تشکر کرد.

کارلوس کي‌روش در نشست مطبوعاتي پس از بازي تيم‌هاي ايران و کويت در چارچوب هفته آخر مقدماتي جام ملت‌هاي آسياي سال 2015 گفت: بدون شک برنده بزرگ امشب شهر کرج است. نه تنها مسئولان شهر کرج که با ما بسيار همکاري کردند بلکه بايد از هواداران خوب کرجي و مخصوصا کودکان که به ورزشگاه آمده بودند تشکر وقدرداني ويژه کنم.

به نقل از تسنيم، سرمربي تيم ملي ادامه داد: کاري که آنها امروز انجام دادند و جمعيتي که به ورزشگاه آمده بود، عالي بود. بسيار خرسندم که تيمم توانست با برد خوبي که بدست آورد پاسخي به حمايت هواداران کرجي بدهد.

يکي از خبرنگاران با اشاره به اينکه تيم ملي برخلاف نتيجه بازي عملکرد خوبي نداشت خواستار نظر کي‌روش در اين رابطه شد و او نيز پاسخ داد: نظر بنده با شما متفاوت است. شما فردي هستيد با خواسته‌هاي زياد؛ اگر در نظر بگيريد که اين بازيکنان براي نخستين بار در تيم ملي بازي مي‌کنند متوجه مي‌شويد که عملکرد نه چندان خوب آنها به همين دليل است.

کي‌روش اضافه کرد: مسئله حائز اهميت اين است که امروز تيم خوبي مقابل ما بود و اگر خاطرتان باشد اين تيم همان تيمي است که با بازيکنان اصلي‌مان در خانه‌شان به تساوي رسيديم. بازيکنان ما تجربه نداشتند و کمي عصبي بودند که اين مسئله هم طبيعي است.

سرمربي تيم ملي تاکيد کرد: امروز قدم به قدم توانستيم بازي را کنترل کنيم و نيمه دوم هم که کاملا در اختيار ما بود. من به نظر شما احترام مي‌گذارم ولي معتقدم تيم ما امروز برد خوبي بدست آورد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا نگاهش به بازي امشب مقابل کويت يک بازي تشريفاتي «مجاني» بوده و يا يک بازي جدي و اينکه آيا توانسته بازيکان جوان را محک بزند گفت: همانطور که مي‌دانيد اين بازي در چارچوب مرحله انتخابي جام ملت‌هاي آسيا بود و سه امتياز داشت. ما با اين سه امتياز توانستيم در مجموع با 16 امتياز اين مسابقات را تمام کنيم ضمن اينکه بازي رسمي انجام داديم که قطعا جزيي از رنکينگ فيفا هم خواهد بود.

کي‌روش تصريح کرد: بازي با کويت فرصت بسيار خوبي براي بعضي از بازيکنان بود که تجربه بين‌المللي کمتري دارند.

سرمربي تيم ملي ايران يادآور شد: در دو و نيم سالي که در ايران هستم به طور مثال در بازي مقابل قطر، کويت و يا امارات اگر يک بازيکن مصدوم مي‌شد کل کشور نگران مي‌شدند اما امروز با تيمي کاملا متفاوت مقابل کويت بازي خوبي به نمايش گذاشتيم و پيروز شديم. اين هم جزيي از برنامه ما براي توسعه بازيکنان تيم ملي است.

وي در واکنش به اين سوال که آيا عدم حضور يک ليدر در ميانه ميدان احساس نمي‌شد، خاطرنشان کرد: منظور شما از ليدر چه چيزي است که خبرنگار در جواب گفت يک بازيکن هماهنگ کننده مانند نکونام که ما در اين بازي نداشتيم.

کي‌روش در جواب گفت: چرا براي اين بازي بايد فرمانده مي‌داشتيم؟ روز چهارشنبه مقابل گينه بازي داريم و من چطور بايد در 48 ساعت دو بار از نکونام استفاده مي‌کردم؟ ديدار امروز فرصتي بود که بازيکنان ذخيره به ميدان بروند و افرادي مانند حاج صفي و صادقيان بازيکناني بودند که بايد تجربه ملي پوش شدن را داشته باشند.

وي افزود: اينکه بخواهيم اين بازيکنان را به زمين بفرستيم شهامت مي‌خواهد اما من اين کار را کردم زيرا به بازيکنان اعتقاد داشتم و دارم. بازيکني مانند حقيقي توانست به عنوان يک بازيکن جوان کيفيت خود را نشان دهد و مشخص کرد مي‌تواند به عنوان يک ليدر در زمين کار کند.

سرمربي تيم ملي در مورد دستيارانش اظهار داشت: بايد بگويم فدراسيون هيچگونه اصراري براي اضافه شدن دستيار ايراني به کادر فني ندارد. من دستياران و همکاران خود را براساس دو معيار مديريت و کاراکتر شخصيتي انتخاب مي‌کنم. کسي که مي‌خواهد دستيارم شود بايد از اعتماد کامل من برخوردار باشد. نمونه قبلي که در کنار من بود نمي‌تواند مثال خوبي باشد.

وي تاکيد کرد: اينکه با رفتن مربي از تيم ملي چگونه بايد برخورد شود برعهده من نيست و برعهده فدراسيون است و خواهشم اين است که پيگيري کند. در کادر من خانلري، آقاجانيان و نمازي بودند که همه آنها ايراني بودند. مطلبي که بايد بگويم اين است که خودم دستيارانم را انتخاب مي‌کنم.

کي روش در پاسخ به سوالي مبني براينکه آيا شما را روي نيمکت تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا مي‌بينيم يا نه گفت: نمي‌توانم به اين سوال پاسخ دهم.

دوشنبه 1392/12/12 20:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن