تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802790155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی باید بر مبنای اندیشه و فعالیت جوانان کشور شکل گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتصاد مقاومتی باید بر مبنای اندیشه و فعالیت جوانان کشور شکل گیرد اصفهان- ایرنا- دبیر ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان گفت: لازم است اقتصاد مقاومتی بر مبنای اندیشه ها و فعایت های جوانان کشورمان شکل بگیرد.


به گزارش ایرنا، سروش علیمرادی روز دوشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان با اشاره به جمعیت هشت میلیونی دانش آموختگان دانشگاهی در سالهای آینده، اهمیت پرداختن به طرح های کسب و کار مناسب برای این دانشجویان را یادآور شد و گفت: هیچ دولتی توانایی تأمین این تعداد شغل دولتی در کشور را نخواهد داشت.
وی با اشاره به نقش بسیار مهم دانشگاه های فنی و مهندسی در چرخه تبدیل علم به ثروت، تأکید رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر مبنی بر تشکیل شرکت های دانش بنیان را نشا ن دهنده اهمیت این موضوع در کشور خواند.
وی تصریح کرد: در عصر حاضر تنها کسب و کاری موفق خواهد بود که پایه های شکل گیری آن علمی و با شناخت همه جانبه و کامل همراه باشد.
وی هدف از برگزاری این جشنواره ها را شناسایی دانشجویان مستعد و راه اندازی شرکت های دانش بنیان به منظور حرکت در مسیر تبدیل علم به ثروت عنوان کرد و گفت: طرح کسب و کار، راه ورود به عرصه تولید ثروت از طریق ایده های علمی است.
رییس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار کرد: هفت طرح برگزیده ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان به جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی معرفی شده است.
معاون پژوهش و فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نیز در این آیین گفت: شرکت های دانش بنیان مستقر در این شهرک در سال گذشته موفق به ثبت رقم دو هزار میلیارد ریال قرارداد با مراکز مختلف صنعتی و تجاری شدند.
«محمد جواد امیدی» افزود: تعداد پنج هزار نفر در 340 شرکت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول فعالیت هستند.
وی با اشاره به عدم شناخت کافی جامعه از پارک های علم و فناوری و لزوم شناخت مردم از اهداف و فعالیت های شهرک علمی و تحقیقاتی گفت: تبدیل علم به کار و تولید ثروت و ارائه راه حل عملی برای برطرف کردن مشکلات مردم مسیری است که با آموزش، پژوهش، تحقیق و کارهای خلاقانه از دانشگاه ها آغاز می شود.
وی با تأکید بر اینکه تجاری سازی علم بر عهده شهرک های علمی و تحقیقاتی و پارک های علم و فناوری است، افزود: طرح کسب و کار، تیم و بازار مناسب سه ضلع مثلث تبدیل علم به ثروت است که با حرکت درست در این مسیر، طرح های مناسب کسب و کار به ثمر خواهد نشست.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه کلیدواژه طرح کسب و کار در شهر اصفهان شکل گرفته است، عدم تناسب میان شعارها و رفتارها در جامعه را موجب به صدا درآمدن زنگ خطر برای جامعه دانشگاهی عنوان کرد.
«سید مهدی ابطحی» افزود: با توجه به ظرفیت های بسیار بالا در دانشگاههای کشور، حمایت از ایده ها و هدایت درست در مسیر پژوهش باید از اساتید دانشگاهی آغاز شود.
وی تصریح کرد: حرکت مقتدرانه در مسیر تبدیل علم به ثروت موجب اقتدار و عزت ملی برای مردم کشورمان خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، طرح ˈویلچر هدایت شونده توسط چشم جهت استفاده معلولین قطع نخاع گردنیˈ توسط میناسادات محمودی، صفورا شاهین شمس آبادی، نرگس حیدری بنی، آراد تاجمیر ریاحی و علی نوری و طرحˈ توسعه یک روش برای تولید لوله های جدید کامپوزیتی مورد استفاده در خطوط نفت و گازˈ توسط احسان قربانی و زهرا طادی بنی از دانشگاه صنعتی اصفهان عناوین برتر این دوره از جشنواره کسب وکار دانشجویان دانشگاههای اصفهان را به خود اختصاص دادند.
آیین تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره طرح کسب وکار دانشجویان دانشگاههای استان اصفهان صبح دوشنبه در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
د/7148/ 607
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن