تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804048343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیرین؛ نیک اندیشانی که با خدای خویش معامله می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خیرین؛ نیک اندیشانی که با خدای خویش معامله می کنند دماوند- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: خیرین مدرسه ساز کسانی هستند که اندیشه نیک خود را فقط با خدا مورد معامله قرار می دهند.


ˈعلیرضا کمرئیˈ روز دوشنبه در سالن عقیق شهر دماوند در جمع خیرین مدرسه ساز شهرستان، استان و کشور گفت: احداث مسجد، بیمارستان، دانشگاه و ... همه انجام امور خیرخواهانه و اقدامی نیک است، ولی ضرورت امروز جامعه توسعه فضای آموزشی برای رسیدن به رشد و تعالی فکری و معنوی دانش آموزان است.
وی با اشاره به اینکه داشتن مدارس چند نوبته و کلاسهایی با تراکم دانش آموزی بیش از 40 نفر در حوزه آموزش و پرورش، امکان رسیدگی لازم و فعالیت کیفی را از معلمان سلب می کند، گفت: همه آحاد جامعه امروز وظیفه داریم تا با کاهش آمارهایی اینگونه ای و رساندن آن به استاندارها تلاش کنیم تا مدارس کیفی تری داشته باشیم.
کمرئی عدم شناخت تفاوت های فردی میان دانش آموزان از سوی دبیران به دلیل بالابودن تراکم دانش آموزی در مدارس را مانعی بزرگ در انجام وظایف کیفی دبیران عنوان کرد و افزود: کاهش تراکم دانش آموزی در کلاسهای درسی این فرصت را در اختیار دبیران قرار می دهد تا با شناخت بیشتر دانش آموزان به امر مهم آموزش بطور کیفی بپردازند.
وی با بیان اینکه در بررسی های آماری حدود 81 درصد بزهکاران و مجرمان جرائم اجتماعی افرادی با مدارک تحصیلی زیر دیپلم و حدود 17 درصد در سنین 19 تا 25 سالگی بودند، گفت: شاید چنانچه شرایط تحصیل برای این افراد فراهم می شد آنان بزهکار نمی شدند و این مطلب می تواند اهمیت علم آموزی و کار خیر خیرین را به شکلی آماری نشان دهد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران افزود: باید در جهت تقویت تفکر در کنار تخصص به درستی پیش رویم تا توانایی اندیشیدن در کودکان کشورمان را هر چه بیشتر بالنده کنیم و درست اندیشیدن با نیتی انسانی و خوب را در مدرسه به کودکانمان بیاموزیم.
شهرستان دماوند با حدود 110 مدرسه و حدود 14هزار و 700 دانش آموز در شمال شرق استان تهران و بین شهرستانهای پردیس و فیروزکوه قرار دارد.
در این مراسم دانش آموزان مدرسه دخترانه شهید علیجانی سرودهایی در وصف امام عصر(عجج) و جمهوری اسلامی اجرا کردند و از سوی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور مورد تفقد قرار گرفتند.
امیررضا رحمانی روشندل مدرسه استثنایی البرز دماوند نیز با ضرب و اشعاری زیبا حاضران را به وجد آورد.
در پایان این مراسم از جواد نورمحمدی، فرامرزی، سرمست، بابایی، شمس الله نورمحمدی، نورالله درویشیان، مسعود رضایی، عباس اسماعیلی و حسین جاذبی خیرین مدرسه ساز شهرستان دماوند و خانواده معلمان شهید علیجانی و کرمانی با اهدای لوح تقدیر شد.
مراسم گلریزان از سوی آموزش و پرورش شهرستان دماوند برگزار شد و بسیاری از خیرین بار دیگر در امر مهم مدرسه سازی سرمایه گذاری کردند.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن