تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802398561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان بخش مردمی شورای توسعه فرهنگ قرآنی انتخاب شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایندگان بخش مردمی شورای توسعه فرهنگ قرآنی انتخاب شدند تهران - ایرنا - دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی گفت: محمدرضا داودآبادی و حجج اسلام حسین کوششی و حمیدرضا مطهریان به ‏عنوان نمایندگان منتخب بخش مردمی به عضویت شورای توسعه فرهنگ قرآنی درآمدند.


به گزارش روز دوشنبه دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، حجت الاسلام حمید محمدی درباره بررسی صلاحیت ها، شرایط و اولویت های شش نفر صاحب نظر در امور قرآنی که از سوی اتحادیه های مردم نهاد قرآنی پیشنهاد شده گفت: محمدرضا داودآبادی، حجت الاسلام حسین کوششی و حجت الاسلام حمیدرضا مطهریان با رای اکثریت اعضا به ‏عنوان نمایندگان منتخب بخش مردمی برای مدت دو سال به عضویت شورای توسعه فرهنگ قرآنی درآمدند.
وی که در بیست و یکمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی سخن می گفت، با اشاره به گزارش آخرین وضعیت اعتبارات اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی در سال 1392، از تصویب ساز و کار هزینه آن از طریق کمیته ای متشکل از دبیران کمیسیون های تخصصی شورا و تعدادی از افراد حقیقی و حقوقی خبر داد و گفت علی‏رغم پیگیری های بسیار، رقم اعتبارات تخصیص یافته بسیار محدود است.
قائم مقام رییس شورای توسعه فرهنگ قرآنی درخصوص گزارش جلسات مجمع مشورتی و گروه کارشناسی ساماندهی نحوه صدور مجوز و نظارت بر موسسات قرآنی مردمی نیز به موافقت اعضای شورا با ادغام اتحادیه‏های تشکل‏ها و موسسات قرآنی مردمی و ایجاد دبیرخانه مشترک صدور مجوز توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد.
وی افزود: با توجه به در دست بررسی بودن این موضوع در جلسات کارگروه کارشناسی مجمع مشورتی، به زودی اساسنامه اتحادیه مدغم و نیز دبیرخانه مشترک صدور مجوز و نظارت بر موسسات قرآنی تدوین و جهت تصویب به شورای توسعه فرهنگ قرآنی ارائه شود.
محمدی همچنین گفت: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از ارائه گزارش اجرای مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن توسط سازمان اوقاف و امور خیریه، با اشاره به جایگاه شورای توسعه فرهنگ قرآنی خواستار ارائه گزارش کیفی اقدامات دستگاه های عضو شورا طی چند سال گذشته در جهت تحقق طرح های کلان مورد نظر مقام معظم رهبری مانند طرح ملی حفظ قرآن کریم شد.
وی با اعلام خبر تصویب مجوز پرداخت دیون معوقه هزینه تحصیل حافظان قرآن کریم در دانشگاه ها مربوط به سال های 90 و 91 توسط سازمان اوقاف و امور خیریه؛ به بررسی آخرین وضعیت فعالیت کمیسیون های تخصصی اشاره کرد و از عزم جدی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حمایت همه جانبه از کمیسیون و مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور در ماه های اخیر تقدیر کرد.
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی افزود: با اهتمام وزیر علوم و پنج معاون ایشان فعالیت روبه رشدی همراه با همدلی و مشارکت سایر دستگاه ها از جمله حوزه های علمیه در این وزارت شکل گرفته است.
وی اضافه کرد: انتظار می رود وزارت آموزش و پرورش نیز همچون گذشته نسبت به تشکیل کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور، با ساز و کار جدید طراحی شده، اهتمام کافی را مبذول دارد.
بیست و یکمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی به ریاست محمدرضا مخبر دزفولی رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش، معاون علمی فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان و روسای سازمان ها و نهادهای عضو شورا در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
فراهنگ(1)**1003**1588
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن