تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819502952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت ادارات برای ارتقا فرهنگ مطالعه ضروریست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشارکت ادارات برای ارتقا فرهنگ مطالعه ضروریست کرمانشاه - ایرنا - سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی گفت: مشارکت و همکاری ادارات در راستای ارتقا فرهنگ مطالعه و انس گرفتن مردم و خانواده ها با کتاب و کتابخوانی ضروریست.


به گزارش خبرنگار ایرنا،ˈمنوچهر پروینیˈ روز دوشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های سنقروکلیایی از اعضا انجمن خیرین کتابخانه ساز که با تلاش خود در جهت جذب مشارکت سایر خیرین، گام های موثری برداشته و در زمینه موفقیت شهرستان در این عرصه نقش آفرینی کردند، قدردانی کرد.
مسوول کتابخانه عمومی سنقروکلیایی هم از پیگیری برای جذب زمین های اهدایی و ساختمان های بلااستفاده در روستاهای پرجمعیت فارسینج، سهنله، مارانگاز و هزارخانی برای احداث و راه اندازی کتابخانه خبر داد.
خسروی گفت: هشت باب کتابخانه در سنقروکلیایی هم اکنون فعال است و دارای چهار هزار و 500 نفر عضو بوده و سرانه کتاب در این شهرستان 7/. جلد کتاب می باشد.
نصب راهنمای کتابخانه در سطح شهر توسط شهرداری، برگزاری نمایشگاه کتاب در محل هنرستان فنی واعظی به مدت یک ماه و جایگزینی اعضا جدید انجمن کتابخانه شهرستان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
567
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن