تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803229494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهداد، جهان‌آرا می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: بهداد، جهان‌آرا می‌شود
تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار از بازی حامد بهداد در نقش شهیدمحمد جهان‌آرا و پیوستن نیکی کریمی به جمع بازیگران این مجموعه خبر داد.
 

 محمدرضا شفیعی به مهر گفت: به تازگی وارد صحنه‌های جنگی کیمیا شده‌ایم و در این بخش، بهداد نقش شهید جهان‌آرا را بازی خواهد کرد. کریمی هم که به تازگی به جمع بازیگران اضافه شده نقش محبوبه یکی از شخصیت‌های اصلی قصه را ایفا خواهد کرد. قرار است تصویربرداری تا پایان اردیبهشت در خرمشهر و آبادان ادامه یابد. سردار سرلشکر پاسدار سیدمحمدعلی جهان‌آرا از فرماندهان سپاه در جنگ ایران و عراق بود که در زمان جنگ در یک سانحه هوایی به شهادت رسید. حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، مهراوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سیدمهرداد ضیایی، عطا عمرانی، شهین تسلیمی، آشا محرابی و... از بازیگران اصلی کیمیا هستند.90 سال با سیمین دانشوربنیاد ادبیات داستانی ایرانیان مراسم بزرگداشت سیمین دانشور را با عنوان «با سیمین 1300-1390» یکشنبه 18اسفند همزمان با دومین سالگرد درگذشت بانوی نویسنده ایرانی با حضور عباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر ارشاد و جمعی از نویسندگان و پیشکسوتان در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند. دکتر غلامرضا امامی، دکتر سیمین پناهی‌فرد، دکتر حسین پاینده، دکتر حسینعلی قبادی و احمد مسجدجامعی سخنرانان این مراسم هستند که با خوانش بخشی از رمان «سووشون»، اجرای موسیقی زنده و پخش بخشی از مستند «بی‌سرو سیمین» ساخته سیدجواد میرهاشمی همراه خواهد بود.اعلام نامزدهای 2 بخش جایزه ادبیات نمایشینامزدهای دریافت جوایز هفتمین مسابقه انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران در 2 بخش نمایشنامه‌های تالیفی و نمایشنامه اول اعلام شد. در بخش نمایشنامه‌های تالیفی 10نمایشنامه نامزد شده‌اند که عبارتند از: «انبارها» احمدرضا احمدی، «پالتوی پشمی قرمز» نغمه ثمینی، «پالتوی خیس» سیدصادق فاضلی، «خرمگس» صحرا رمضانیان، «خنکای ختم خاطره» حمیدرضا آذرنگ، «چشم‌های بسته از خواب» محمد چرمشیر، «کوکوی کبوتران حرم» علیرضا نادری، «گام زدن بر یخ‌های نازک» آراز بارسقیان و غلامحسین دولت‌آبادی، «گفت‌و‌گو با معشوق قدیمی» مهدی میرباقری و «نیلوفر مرداب» ترانه برومند. نمایشنامه‌های «خواب برهنه برف» رضا گشتاسب، «دور از دسترس اطفال نگهداری شود» فرشته فرشاد و «همیشه همه‌‌چیز یک‌جور نیست» محسن عظیمی هم در بخش نمایشنامه‌های اول نامزد دریافت جایزه شده‌اند.تکذیب انصراف از اکران نوروزیتهیه‌کننده فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» خبر انصراف قطعی این فیلم از اکران نوروزی را تکذیب کرد. مهدی داوری به مهر گفت: در حال بررسی وضعیت فیلم‌های اکران نوروز هستیم تا تصمیم نهایی را بگیریم. با توجه به حضور فیلم‌های «چ» و «معراجی‌ها» سالن‌های بسیار کمی برای اکران نوروز در تهران در اختیار ما قرار می‌دهند که بی‌شک در چنین شرایطی اکران خوب تهران را از دست خواهیم داد. وی پیشنهاد کرد: شرایط برای رقابت پروژه‌های دولتی و خصوصی در اکران یکسان باشد تا بخش خصوصی بتواند فعالیت‌های خود را در حوزه تولید و نمایش گسترش دهد. 



دوشنبه, 12 اسفند 1392 ساعت 11:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن