تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819213825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حوزه زنان و خانواده نیازمند توجه جدی مسوولان اجرایی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل بانوان وخانواده استانداری هرمزگان: حوزه زنان و خانواده نیازمند توجه جدی مسوولان اجرایی است بندرعباس - ایرنا - مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری هرمزگان گفت: حوزه زنان و خانواده نیازمند توجه واهتمام جدی مسوولان اجرایی می باشد.


به گزارش ایرنا، ˈصدیقه نجاتی زادهˈ دوشنبه در جمع خبرنگاران درخصوص آسیب شناسی مسائل زنان افزود: درحوزه زنان با چالش هایی مواجه هستیم که ریشه در عدم آگاهی و فقراقتصادی خانواده ها دارد، مهم ترین مساله ای که باید مورد توجه جدی قرارگیرد اینست که به مسائل زنان، با وجود داشتن مشکلات و توانمندی ها آن طور که شایسته است، نگاه نشده است.
وی بیان داشت: اگر دیدگاه واقعی را در عرصه مسائل زنان قایل نباشیم بطورحتم نمی توان راهکارهای عملیاتی را برای حل آنها پیدا کرد دراین راستا درصورت حل چالش های نیمی از جمعیت استان ، چه بسا دغدغه های بسیاری از خانواده ها نیز مرتفع می شود .
مشاور استاندار هرمزگان در امور زنان، شتاب روند توسعه و پیشرفت استان را انتخاب شاخص های خوب حکمرانی از جمله معیارهای مشارکت جویی و بهره مندی جامعه دانست و گفت: باید از توان مدیریتی نیمی از سرمایه های انسایی زنان استفاده شود.
نجاتی زاده، توانمندسازی اقتصادی و سیاسی زنان را براساس چارچوب شرع دانست و بیان داشت : در این راستا دو محورمهم در بحث بهره وری جامعه استفاده از نیروی یدی (نیروی دست) و فکری زنان است.
وی با بیان اینکه دولت در دومین سفرکاروان تدبیروامید به استان هرمزگان، با رویکرد اعتدال گرایی، حقوق و امتیازاتی را از مدیریت گرفته تا توسعه مشاغل خانگی در عرصه های مختلف برای زنان در دست اقدام و مشخص نموده است، باید در آینده نزدیک شاهد تحقق وعده های رییس جمهور محبوب و مردمی باشیم .
مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری هرمزگان ادامه داد: ارتقای موقعیت زنان دراجتماع و خانواده، تقویت باور به حقوق برابر زنان و مردان درجامعه و ایجاد فرصت های شغلی برابر برای مردان و زنان از جمله مواردی است که امید را درجامعه برای دختران و زنان ایجاد می نماید.
وی با بیان اینکه زنان به لحاظ داشتن نقش های متعدد درمحیط های مختلف مانند خانواده ، محل کار، انجمن ها و سازمان های مردم نهاد ، تاکنون منشا تحولات بزرگ و بهبود امور جامعه بوده اند، باید به خانواده به عنوان یک مجموعه و بخشی تاثیرگذاردرجامعه نگاه شود.
این مسوول خاطرنشان کرد: زنان پیکره فعالی هستند که اگر وارد میدان شوند، می توانند در تمام حوزه ها نقش آفرین باشند..
نجاتی زاده درپایان تصریح کرد: حضور و نقش بانوان استان در رویدادهای سیاسی و اجتماعی همپای مردان برجسته و ستودنی است و امید است که با شناسایی و رفع مشکلات و چالش های پیش روی آنها در دولت تدبیر و امید، مسیر توسعه و پیشرفت روز افزون رابرای تمامی زنان جامعه هموار نماییم.ک/2
668
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن