تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805567381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تئاتر ایسلند تحت تأثیر ناامنی در این کشور قرار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیر گروه دانشگاه هنر "ایسلند" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
تئاتر "ایسلند" تحت تأثیر ناامنی در این کشور قرار گرفته است
"الکساندر اینوتوچکین" گفت: ناامنی‌های اخیر ایسلند و درگیری بین مردم و دولت تأثیرات خود را بر تئاتر این کشور گذاشته است.


"الکساندر اینوتوچیکن" مدیر گروه دانشگاه دولتی هنر، شهر "خارکوف" از کشور "ایسلند" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: در طول مدت زمان حضور در ایران موفق به تماشای 2 نمایش عروسکی از ایران بودیم که اولین نمایش به صورت بدیع و خلاق بود اما در دومین نمایش نیز می‌توانستند بهتر عمل کنند، و به نظرم آنها احتیاج به تمرین بیشتر برای اجرا داشتند. 

"اینوتوچکین" افزود: من به همراه گروه اجرایی‌ام نسبت به تئاتر ایران آشنایی داریم و چند کار عروسکی مختلف و با کیفیت از ایران دیده بودیم، اما اولین اجرای تئاتری از ایران را در جشنواره "لهستان" تماشا کردیم که همه‌ی این مشاهدات باعث شد که به ایران سفر کنیم و با تئاتر ایران بیشتر آشنا شویم و به تبع ارتباط ما با گروه‌هایی که در جشنواره‌های خارجی بودند عامل دیگری برای حضور ما در جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان محسوب می‌شد. 

مدیر گروه دانشگاه هنر کشور "ایسلند" درخصوص اختصاص امتیازاتی برای دانشجویان دانشگاه هنر شهر "خارکوف" گفت: دانشگاه هنر، دانشجویان برتر خودش را برای شرکت در جشنواره‌های مختلف سراسر دنیا اعزام می‌کند، به عنوان مثال ما برای اجرای تئاترهای مختلف به کشورهای ایتالیا، بلاروس، لهستان و چند کشور دیگر دانشجو اعزام می‌کنیم اما سفر به ایران برای اولین بار صورت گرفت که به نظرم به دلیل تمایل برای ادامه همکاری تئاتری با ایران اتفاق خوبی محسوب می‌شد. 

وی تصریح کرد: قدم بعدی به نوعی تبادل فرهنگی با ایران است، چرا که دانشگاه ما در بخش موسیقی نیز حاضر است دوباره گروه‌هایش را به ایران بفرستد. 

اینوتوچکین در ادامه اظهار داشت: دانشگاه ما خود را موظف می‌داند که دانشجویان را طبق یک برنامه مدرن 5 ساله تربیت کند در سال اول فقط کار روی دست، در سال دوم کار با دست و یک گوی اضافه می‌شود و در سال‌های بعد به کار با عروسک و غیره می‌پردازیم و کلاس‌های فوق‌العاده آواز و کار روی بدن نیز برای آمادگی بیشتر دانشجوها درنظر گرفته می‌شود. 

الکساندر اینوتوچکین در رابطه با ناامنی‌های کشور "ایسلند" و تأثیرات این اتفاقات در تئاتر این کشور گفت: اتفاقات اخیر کشور "ایسلند" و درگیری‌هایی که بین مردم و دولت ایجاد شده تأثیرات خودش را در تئاتر این کشور بازتاب می‌دهد و در مجموع 28 دانشگاه دولتی تئاتر "ایسلند" با کمبود بودجه مواجه‌اند و در زمان وقوع این اتفاق فعالیت تئاتر کاهش می‌یابد و شرایط نگران کننده‌ای در تماشاگر ایجاد می‌کند و مخاطب مردمی کمتری نیز برای دیدن نمایش‌ها به سالن‌های تئاتر می‌آیند. 

اینوتوچکین تصریح کرد: البته در 20 سال اخیر استقبال خوب مردم "ایسلند" از تئاتر موجب تأسیس 30 مرکز خصوصی تئاتری شده است که درآمد همه‌ی این موسسات به صورت خصوصی تأمین می‌شود و در مجموع استقبال از تئاتر خصوصی بیشتر از تئاتر دولتی است به نحوی که در شهر "خارکوف" در مقابل 30 مرکز خصوصی تئاتر تنها 5 مرکز دولتی قرار دارد. 

اینوتوچکین در پایان خاطر نشان کرد: همکاری با ایران می‌تواند حرکت‌های تازه‌ای را برای پیشرفت تئاتر هر دو کشور فراهم کند بنابراین دانشگاه هنر شهر "خارکوف" در "ایسلند" برای ادامه ارتباط فرهنگی آمادگی خود را به ایرانیان اعلام می‌کند و از استقبال گرم ایرانیان نیز کمال تشکر را دارد. 


انتهای پیام/ اس








تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن