تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر در خمین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخستین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر در خمین برگزار شد خیمن - ایرنا - نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر با هدف خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی شهرستان خمین دوشنبه با حضور فرماندار و مسوولان محلی،برگزار شد.


به گزارش ایرنا در این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، فرماندار خمین اظهارکرد: سیاست گذاری و سازماندهی خدمات دستگاه های مختلف و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان از جمله اهداف برگزاری این جلسه است.
ˈعلیرضا کریمی ˈافزود: سفر یکی از مباحثی است که در فرهنگ ما ایرانی ها نهادینه شده است و در اسلام نیز توصیه های بسیاری به سفر و مسافرت شده است.
وی ادامه داد: در واقع سفر برای جوامع امروز یک ضرورت و الزام است و رشد و تعالی انسان به نوعی معلول سفر کردن است.
فرماندار خمین با بیان اینکه خمین زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی است تصریح گرد: این شهرستان دارای پتانسیل های گردشگری، تاریخی،مذهبی،فرهنگی و طبیعی است و باید به عنوان یکی از مقاصد گردشگری استان مطرح است .
کریمی گفت: با یک برنامه ریزی دقیق ، فضاسازی مناسب و استفاده از ظرفیت های چهره شهر را در خور و شایسته نام شهر امام (ره) فضا سازی کنید به طوری که میهمان هایی که در ایام نوروز وارد شهرستان می شوند با خاطره خوش از این شهر بروند.
وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به میهمانان و فراهم کردن زیرساختهای لازم برای پذیرایی از میهمانان اظهار داشت: یکی از زیرساختهای لازم برای سفر های نوروزی بحث راههای بین شهری است و با توجه به اعتبارات موجود در شهرستان جاده های منتهی به شهر را بهسازی کنید.
عدم انجام حفاری های غیر ضروری توسط شهرداری و سایر ادارات خدمات رسان در ایام نوروز، تکمیل پروژه های راه سازی و ایمن سازی جاده ها ، فعال بودن همه خودپردازهای بانکهای شهرستان در ایام نوروز در نخستین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی مصوب شد.ک/2
7276/555
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن