تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت به خانواده شهدا وظیفه همگانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خدمت به خانواده شهدا وظیفه همگانی است ساوه- ایرنا- فرماندار شهرستان زرندیه گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران یک وظیفه همگانی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی رضا هدایتیˈ روز یکشنبه در جلسه هماهنگی سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: خانواده شهدا همواره برای دفاع از آرمان های شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی پیشقدم بوده اند.
وی خانواده های شهدا و ایثارگران را سربازان همیشه وفادار به انقلاب و نظام دانست و اظهار کرد: هر چه که به این خانواده ها خدمت شود جبران ایثار و فداکاری آنها نخواهد شد.
هدایتی خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را از وظایف مهم مسوولان عنوان کرد و گفت: هیچ گونه تعلل و درنگی نباید در رسیدگی به مشکلات آنها صورت گیرد.
وی همچنین بر لزوم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: ملت ایران اسلامی با تکیه بر این فرهنگ در مقابل تهدیدها، تحریم ها و توطئه های دشمنان نظام ایستاده اند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرندیه نیز در این مراسم خانواده شهدا را بهترین منبع برای شناسایی هرچه بیشتر شهدا دانست و گفت: خدمت به خانواده شهدا افتخار بزرگی است که نصیب هر کس نمی شود.
ˈمحمد حسن میرگلوبیاتˈ افزود: امسال در آستانه روز بزرگداشت شهدا مراسم های مختلفی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان پیش بینی شده که تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، همسران جانبازان، نخبگان ایثارگر و غرص نهال بخشی از آنها است.
22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.
شهرستان زرندیه در هشت سال دفاع مقدس 343 شهید، 485 جانباز و 21 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرد.ک/2
7338/686
انتهای پیام /*




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن